TCC RETAIL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000646667
NIP
7010621291
REGON
365572216

Podsumowanie

aktywa
6,9 mln
przychód
18,2 mln
zysk
89 tys.
wartość firmy
12,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KRÓLEWSKA, 18
Kod pocztowy
00-103
Rejestracja
2016-11-14
Rozpoczęcie działalności
2016-09-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Tcc retail marketing osiągnęła 18 193 556 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 193 556 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 104 892 zł.
Zysk netto wyniósł 88 664 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 140 661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 193 556 zł w 2022 roku.
• 72 375 020 zł w 2021 roku.
• 36 856 805 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 099 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 88 664 zł w 2022 roku.
• 1 355 299 zł w 2021 roku.
• -6 954 012 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tcc retail marketing wynosi 12 483 694 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 45 483 891 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 164 705 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 483 694 zł w 2022 roku.
• 53 671 210 zł w 2021 roku.
• 24 571 203 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Tcc retail marketing wyniosła 6 848 141 zł.
a
ktywa trwałe to 1 313 233 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 534 908 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 848 141 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 418 368 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 266 509 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 398 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 848 141 zł w 2022 roku.
• 6 140 096 zł w 2021 roku.
• 4 897 073 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 51.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 43.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Tcc retail marketing wyniosły 23 266 509 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 848 141 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 340%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 601 009 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 266 509 zł w 2022 roku
• 22 647 128 zł w 2021 roku
• 22 759 404 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 340% w 2022 roku
• 369% w 2021 roku
• 465% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Tcc retail marketing wykazała przychody na poziomie 18 193 556 zł.
Organizacja zarobiła 88 664 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 88 664 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -184 792 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Tcc retail marketing wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Tcc Global N.v. posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.

Podobne organizacje do TCC RETAIL MARKETING