FUNDACJA INSTYTUT PROMOCJI KULTURY POLSKIEJ KRS
0000641100
NIP
6762514870
REGON
365611382

Podsumowanie

aktywa
116 tys.
przychód
1,7 mln
zysk
8 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. ŚW. MARKA, 11
Kod pocztowy
31-012
Rejestracja
2016-10-11
Rozpoczęcie działalności
2016-10-11
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO KWOTY 50.000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU FUNDACJI. 2. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ POWYŻEJ KOWOTY WSKAZANEJ W UST. 1, NIEZBĘDNE JEST KAŻDORAZOWO PODJĘCIE JEDNOMYŚLEJ UCHWAŁY ZARZĄDU FUNDACJI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fundacja instytut promocji kultury polskie osiągnęła 1 687 049 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 682 257 zł. Pozostałe przychody to 4792 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 674 626 zł.
Zysk netto wyniósł 7631 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 268 060 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 687 049 zł w 2022 roku.
• 1 761 882 zł w 2021 roku.
• 2 158 687 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7631 zł w 2022 roku.
• 23 640 zł w 2021 roku.
• 259 341 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja instytut promocji kultury polskie wynosi 1 183 693 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 28 471 zł a 4 217 622 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 164 274 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 183 693 zł w 2022 roku.
• 1 291 897 zł w 2021 roku.
• 2 481 506 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fundacja instytut promocji kultury polskie wyniosła 116 219 zł.
a
ktywa obrotowe to 116 219 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 116 219 zł.
f
undusz własny to 37 961 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 78 257 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 116 219 zł w 2022 roku.
• 268 961 zł w 2021 roku.
• 271 849 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fundacja instytut promocji kultury polskie wyniosły 78 257 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 116 219 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 78 257 zł w 2022 roku
• 238 630 zł w 2021 roku
• 265 159 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
• 98% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fundacja instytut promocji kultury polskie wykazała przychody na poziomie 1 687 049 zł.
Organizacja zarobiła 7631 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7631 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fundacja instytut promocji kultury polskie wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność obiektów kulturalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki