AJ CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000629950
NIP
8992795218
REGON
365048188

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
1,7 mln
zysk
101 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
TARNOGAJSKA, 18
Kod pocztowy
50-512
Rejestracja
2016-07-27
Rozpoczęcie działalności
2016-07-27
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W JEJ IMIENIU UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W JEJ IMIENIU UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Aj creative osiągnęła 1 728 564 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 728 564 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 627 142 zł.
Zysk netto wyniósł 101 422 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 239 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 728 564 zł w 2022 roku.
• 1 321 218 zł w 2021 roku.
• 1 142 253 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 42 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 101 422 zł w 2022 roku.
• 118 338 zł w 2021 roku.
• -87 987 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aj creative wynosi 1 558 065 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 321 411 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 241 050 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 558 065 zł w 2022 roku.
• 1 354 163 zł w 2021 roku.
• 761 502 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Aj creative wyniosła 2 321 060 zł.
a
ktywa trwałe to 35 184 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 285 876 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 321 060 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -173 321 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 494 381 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 455 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 321 060 zł w 2022 roku.
• 620 088 zł w 2021 roku.
• 299 612 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -59%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Aj creative wyniosły 2 494 381 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 321 060 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 469 017 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 494 381 zł w 2022 roku
• 894 831 zł w 2021 roku
• 692 694 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 48.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2022 roku
• 144% w 2021 roku
• 231% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Aj creative wykazała przychody na poziomie 1 728 564 zł.
Organizacja zarobiła 101 422 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 101 422 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Aj creative wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Opieka dzienna nad dziećmi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.8%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Am Group posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.