AC CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚICĄ KRS
0000628246
NIP
7262661309
REGON
364946815

Podsumowanie

aktywa
902 tys.
przychód
778 tys.
zysk
47 tys.
wartość firmy
929 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. STEFANA ŻEROMSKIEGO, 53
Kod pocztowy
90-625
Rejestracja
2016-07-14
Rozpoczęcie działalności
2016-07-14
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PROKURENT DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, O ILE ZOSTANIE POWOŁANY

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ac creative osiągnęła 778 274 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 778 274 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 731 687 zł.
Zysk netto wyniósł 46 587 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 131 367 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 778 274 zł w 2022 roku.
• 775 815 zł w 2021 roku.
• 551 602 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 38 202 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 46 587 zł w 2022 roku.
• 37 974 zł w 2021 roku.
• -34 666 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ac creative wynosi 928 926 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 223 728 zł a 1 945 685 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 169 593 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 928 926 zł w 2022 roku.
• 857 893 zł w 2021 roku.
• 528 041 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ac creative wyniosła 901 929 zł.
a
ktywa trwałe to 504 120 zł.
a
ktywa obrotowe to 397 808 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 901 929 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 298 304 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 603 625 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 175 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 901 929 zł w 2022 roku.
• 643 644 zł w 2021 roku.
• 523 040 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 119.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ac creative wyniosły 603 625 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 901 929 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 87 967 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 603 625 zł w 2022 roku
• 391 927 zł w 2021 roku
• 309 297 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 121.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ac creative wykazała przychody na poziomie 778 274 zł.
Organizacja zarobiła 52 624 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6037 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 46 587 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1207 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6037 zł w 2022 roku
• 2641 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ac creative wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czuba Adam posiada 1820 udziałów, które stanowią 91% firmy.
Największym udziałowcem od 12.06.2023 jest Czuba Adam kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.01.2023 do 12.06.2023 był Czuba Adam kontrolując 82% udziałów.
W okresie od 02.09.2019 do 27.01.2023 najwięcej udziałów posiadał Czuba Adam . Jego udziały w tym czasie wynosiły 91%.

Podobne organizacje do AC CREATIVE