Organizacja Contact center puls osiągnęła 367 926 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 313 565 zł. Pozostałe przychody to 54 361 zł.
Całkowite koszty wyniosły 289 236 zł.
Zysk netto wyniósł 24 329 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 73 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 367 926 zł w 2022 roku.
• 336 215 zł w 2021 roku.
• 388 879 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 329 zł w 2022 roku.
• 40 958 zł w 2021 roku.
• 54 898 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Contact center puls wynosi 495 385 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
152 785 zł a 919 814 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 99 077 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 495 385 zł w 2022 roku.
• 522 513 zł w 2021 roku.
• 582 666 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Contact center puls wyniosła 240 625 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 49 634 zł.
a
ktywa obrotowe to 190 991 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 240 625 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 203 713 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 912 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 48 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 240 625 zł w 2022 roku.
• 233 837 zł w 2021 roku.
• 259 803 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Contact center puls wyniosły 36 912 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 240 625 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7382 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 912 zł w 2022 roku
• 54 452 zł w 2021 roku
• 121 376 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Contact center puls wykazała przychody na poziomie 367 926 zł.
Organizacja zarobiła 26 261 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1932 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 329 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 386 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1932 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 4995 zł w 2020 roku