Organizacja "new media" osiągnęła 2477 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2453 zł. Pozostałe przychody to 24 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 495 zł.
Strata netto wyniosła 17 042 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2477 zł w 2022 roku.
• 3667 zł w 2021 roku.
• 79 562 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 042 zł w 2022 roku.
• -21 668 zł w 2021 roku.
• -14 318 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "new media" wynosi 1652 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6194 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -9567 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1652 zł w 2022 roku.
• 14 809 zł w 2021 roku.
• 81 657 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "new media" wyniosła 27 285 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 285 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 285 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -556 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 841 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 285 zł w 2022 roku.
• 48 120 zł w 2021 roku.
• 84 494 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -62%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3,066%.
Marża operacyjna wyniosła -555%.
Marża netto wyniosła -688%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 612.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -111.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -144.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "new media" wyniosły 27 841 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 285 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 102%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 841 zł w 2022 roku
• 31 634 zł w 2021 roku
• 46 339 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 102% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 55% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "new media" wykazała przychody na poziomie 2477 zł.
Organizacja zarobiła -17 042 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 042 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -83 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "new media" wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 30% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00003%.