SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, BĄDŹ CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Trans-Port TIM osiągnęła 1 727 194 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 727 194 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 352 328 zł.
Zysk netto wyniósł 374 867 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 71 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 727 194 zł w 2024 roku.
• 1 480 830 zł w 2023 roku.
• 2 437 667 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 82 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 374 867 zł w 2024 roku.
• -58 139 zł w 2023 roku.
• 265 576 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Trans-Port TIM wynosi 440 tys. zł.
EBITDA Trans-Port TIM wynosi 470 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
91 427 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 439 585 zł w
2024 roku.
• -35 929 zł w
2023 roku.
• 330 291 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
13 122 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 469 792 zł w
2024 roku.
• -4471 zł w
2023 roku.
• 456 316 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trans-Port TIM wynosi 4 024 981 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 374 051 zł a 7 328 273 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 323 894 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 024 981 zł w 2024 roku.
• 2 080 121 zł w 2023 roku.
• 3 825 547 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Trans-Port TIM wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 32,0% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Trans-Port TIM wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,073% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,33% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Trans-Port TIM charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Trans-Port TIM wynosi 204 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 52 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 595 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 52 tys. zł a 595 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
13 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 204 tys. zł w 2024 roku.
• 139 tys. zł w 2023 roku.
• 172 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 52 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 50 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 595 tys. zł w 2024 roku.
• 453 tys. zł w 2023 roku.
• 454 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 393 413
zł.
Koszty operacyjne Trans-Port TIM wyniosły 1 287 609
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
29 288 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 393 413 zł w 2024 roku
• 469 639 zł w 2023 roku
• 587 889 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2024 roku
•
31% w 2023 roku
•
28% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trans-Port TIM wyniosła 2 768 363 zł.
a
ktywa trwałe to 132 684 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 635 680 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 768 363 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 832 068 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 936 295 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 81 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 768 363 zł w 2024 roku.
• 2 380 207 zł w 2023 roku.
• 2 340 566 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trans-Port TIM wyniosły 936 295 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 768 363 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 936 295 zł w 2024 roku
• 923 005 zł w 2023 roku
• 823 054 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2024 roku
• 39% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trans-Port TIM wykazała przychody na poziomie 1 727 194 zł.
Organizacja zarobiła 417 960 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 43 093 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 374 867 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 43 093 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 26 373 zł w 2022 roku
Organizacja Trans-Port TIM wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Fiet Krzysztof
posiada 3374 udziałów,
które stanowią 67.5% firmy.
Fiet Anna
posiada 1626 udziałów,
które stanowią 32.5% firmy.
Największym udziałowcem od 04.07.2022 jest
Fiet Krzysztof
kontrolujący 68% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.11.2015 do 04.07.2022
był Fiet Krzysztof
kontrolując 68% udziałów.