INSTYTUT PRODUKTÓW REGIONALNYCH KRS
0000576911
NIP
5842744206
REGON
362539678

Podsumowanie

aktywa
221 tys.
przychód
338 tys.
zysk
88 tys.
wartość firmy
740 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. ANTONIEGO ABRAHAMA, 1A
Kod pocztowy
80-307
Rejestracja
2015-09-22
Rozpoczęcie działalności
2015-09-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Organ nadzoru
RADA KRAJOWA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut produktów regionalnyc osiągnęła 337 502 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 337 502 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 249 661 zł.
Zysk netto wyniósł 87 841 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -3600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 337 502 zł w 2022 roku.
• 212 500 zł w 2021 roku.
• 280 001 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 15 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 87 841 zł w 2022 roku.
• 17 093 zł w 2021 roku.
• 43 331 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut produktów regionalnyc wynosi 740 062 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 163 698 zł a 1 229 769 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 89 623 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 740 062 zł w 2022 roku.
• 307 855 zł w 2021 roku.
• 444 990 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut produktów regionalnyc wyniosła 221 351 zł.
a
ktywa obrotowe to 221 351 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 204 258 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 201 172 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3086 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9113 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 221 351 zł w 2022 roku.
• 174 657 zł w 2021 roku.
• 289 502 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut produktów regionalnyc wyniosły 3086 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 221 351 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -31 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3086 zł w 2022 roku
• 44 233 zł w 2021 roku
• 176 171 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Instytut produktów regionalnyc wykazała przychody na poziomie 337 502 zł.
Organizacja zarobiła 108 446 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 605 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 87 841 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4121 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 605 zł w 2022 roku
• 1693 zł w 2021 roku
• 3791 zł w 2020 roku

Organizacja Instytut produktów regionalnyc wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 11% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki