Organizacja Truck export-import wynajem osiągnęła 502 144 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 501 155 zł. Pozostałe przychody to 989 zł.
Całkowite koszty wyniosły 638 045 zł.
Strata netto wyniosła 136 890 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 729 635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 502 144 zł w 2024 roku.
• 360 471 zł w 2023 roku.
• 13 857 030 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -73 154 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -136 890 zł w 2024 roku.
• -402 652 zł w 2023 roku.
• -63 571 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck export-import wynajem wynosi -57 tys. zł.
EBITDA Truck export-import wynajem wynosi -57 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
99 353 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -57 358 zł w
2024 roku.
• -386 249 zł w
2023 roku.
• -26 565 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
99 353 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -57 358 zł w
2024 roku.
• -386 249 zł w
2023 roku.
• -26 565 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck export-import wynajem wynosi 1 422 986 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 803 859 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 262 051 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 422 986 zł w 2024 roku.
• 1 552 005 zł w 2023 roku.
• 10 851 700 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck export-import wynajem wynosi 0,79%. To oznacza, że firma ma szansę 0,79% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,79% w 2024 roku.
• 1,41% w 2023 roku.
• 0,28% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 41 380
zł.
Koszty operacyjne Truck export-import wynajem wyniosły 558 513
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-14 285 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 41 380 zł w 2024 roku
• 146 888 zł w 2023 roku
• 145 973 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck export-import wynajem wyniosła 3 385 409 zł.
a
ktywa trwałe to 10 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 375 409 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 385 409 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 450 965 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 934 444 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 727 060 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 385 409 zł w 2024 roku.
• 3 595 289 zł w 2023 roku.
• 3 917 352 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -9%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck export-import wynajem wyniosły 1 934 444 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 385 409 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 867 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 934 444 zł w 2024 roku
• 1 846 368 zł w 2023 roku
• 1 765 778 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2024 roku
• 51% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck export-import wynajem wykazała przychody na poziomie 502 144 zł.
Organizacja zarobiła -136 890 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -136 890 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -19 035 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 10 521 zł w 2022 roku
Organizacja Truck export-import wynajem wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.