FASTLINE ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000545229
NIP
5213690161
REGON
360882099

Podsumowanie

aktywa
11,5 mln
przychód
11,2 mln
zysk
266 tys.
wartość firmy
8,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WITA STWOSZA, 48
Kod pocztowy
02-661
Rejestracja
2015-02-25
Rozpoczęcie działalności
2015-02-25
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.fastline.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fastline advertising osiągnęła 11 237 393 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 237 393 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 971 544 zł.
Zysk netto wyniósł 265 849 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 012 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 237 393 zł w 2021 roku.
• 8 303 044 zł w 2020 roku.
• 8 335 345 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 36 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 265 849 zł w 2021 roku.
• -98 128 zł w 2020 roku.
• -272 379 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fastline advertising wynosi 8 604 896 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 49 904 zł a 28 093 484 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 468 761 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 604 896 zł w 2021 roku.
• 5 535 363 zł w 2020 roku.
• 5 556 897 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fastline advertising wyniosła 11 466 048 zł.
a
ktywa trwałe to 950 305 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 515 743 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 466 048 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 66 539 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 399 509 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 401 416 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 466 048 zł w 2021 roku.
• 9 518 093 zł w 2020 roku.
• 4 792 613 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 400%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 82.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fastline advertising wyniosły 11 399 509 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 466 048 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 427 580 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 399 509 zł w 2021 roku
• 9 717 403 zł w 2020 roku
• 4 893 795 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2021 roku
• 102% w 2020 roku
• 102% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fastline advertising wykazała przychody na poziomie 11 237 393 zł.
Organizacja zarobiła 265 849 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 265 849 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Fastline advertising wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Miękoś Mariusz posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.02.2023 jest Miękoś Mariusz kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.12.2016 do 08.02.2023:
• Miękoś Magdalena (50% udziałów)
• Miękoś Mariusz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 25.02.2015 do 20.12.2016:
• Miękoś Magdalena (50% udziałów)
• Miękoś Mariusz (50% udziałów)