SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Organizacja Maxi-Trans osiągnęła 883 437 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 868 849 zł. Pozostałe przychody to 14 587 zł.
Całkowite koszty wyniosły 869 579 zł.
Strata netto wyniosła 730 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 110 177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 883 437 zł w 2024 roku.
• 619 331 zł w 2023 roku.
• 445 982 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 20 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -730 zł w 2024 roku.
• -52 404 zł w 2023 roku.
• -46 481 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Maxi-Trans wynosi 588 958 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 208 592 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 73 451 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 588 958 zł w 2024 roku.
• 412 887 zł w 2023 roku.
• 297 321 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Maxi-Trans wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,042% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,17% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Maxi-Trans charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 143 711
zł.
Koszty operacyjne Maxi-Trans wyniosły 876 403
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8983 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 143 711 zł w 2024 roku
• 113 732 zł w 2023 roku
• 44 731 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2024 roku
•
17% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Maxi-Trans wyniosła 448 065 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 190 740 zł.
a
ktywa obrotowe to 257 326 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 448 065 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 948 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 465 013 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 448 065 zł w 2024 roku.
• 412 045 zł w 2023 roku.
• 481 586 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Maxi-Trans wyniosły 465 013 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 448 065 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 465 013 zł w 2024 roku
• 428 263 zł w 2023 roku
• 495 401 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2024 roku
• 104% w 2023 roku
• 103% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Maxi-Trans wykazała przychody na poziomie 883 437 zł.
Organizacja zarobiła -267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 463 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -730 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -173% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 66 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 463 zł w 2024 roku
• 150 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku