Projektowanie identyfikacji wizualnej i stron internetowych
Tworzenie sieci dystrybucyjnej i dealerów
Organizacja serwisu posprzedażowego oraz zarządzanie częściami zamiennymi
Działania w obszarze technologii IT, elektroniki użytkowej i rynku spożywczego
Brands 360 to firma zajmująca się kompleksowym wsparciem przedsiębiorstw w zakresie tworzenia i rozwijania marek. Specjalizuje się w analizie trendów rynkowych, analizy grup docelowych oraz zbierania opinii od konsumentów. Oferuje usługi w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej, w tym grafik logo oraz tworzenia stron internetowych. Firma skutecznie wspiera również działania pre-sale, takie jak rozwijanie sieci dystrybucyjnej i dealerów, a także działania wspierające proces sprzedaży. Po zakończeniu transakcji, Brands 360 koncentruje się na organizacji serwisu posprzedażowego, w tym tworzeniu centrów serwisowych oraz zarządzaniu częściami zamiennymi. Zespół Brands 360 zbudował rozbudowaną sieć partnerów na przestrzeni lat, głównie w obszarze technologii IT, elektroniki użytkowej oraz rynku spożywczym. Firma swoje działania prowadzi w południowej Europie oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Afryki oraz Ameryki Centralnej i Południowej. Misją Brands 360 jest dostarczanie efektywnych rozwiązań biznesowych i świadczenie usług o wysokiej jakości, które przyczyniają się do wzrostu rezultatów swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brands 360 osiągnęła 231 354 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 227 715 zł. Pozostałe przychody to 3638 zł.
Całkowite koszty wyniosły 268 032 zł.
Strata netto wyniosła 40 317 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 38 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 231 354 zł w 2023 roku.
• 650 748 zł w 2022 roku.
• 691 962 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6720 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 317 zł w 2023 roku.
• -50 372 zł w 2022 roku.
• 327 194 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brands 360 wynosi -32 tys. zł.
EBITDA Brands 360 wynosi -32 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands 360 wynosi 437 657 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 511 578 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 38 694 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 437 657 zł w 2023 roku.
• 747 491 zł w 2022 roku.
• 2 121 521 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Brands 360 wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,143% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
• 1,88% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brands 360 wynosi 0,24%. To oznacza, że firma ma szansę 0,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,24% w 2023 roku.
• 0,26% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Brands 360 charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Brands 360 wynosi 33 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 117 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 117 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
2 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 33 tys. zł w 2023 roku.
• 41 tys. zł w 2022 roku.
• 69 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 21 tys. zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 117 tys. zł w 2023 roku.
• 131 tys. zł w 2022 roku.
• 149 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 102 019
zł.
Koszty operacyjne Brands 360 wyniosły 260 028
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
17 003 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 102 019 zł w 2023 roku
• 75 358 zł w 2022 roku
• 133 070 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
•
44% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brands 360 wyniosła 1 180 736 zł.
a
ktywa trwałe to 43 926 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 136 810 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 180 736 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 377 895 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 802 842 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 109 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 180 736 zł w 2023 roku.
• 1 274 934 zł w 2022 roku.
• 1 396 390 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -14%.
Marża netto wyniosła -17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brands 360 wyniosły 802 842 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 180 736 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 92 373 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 802 842 zł w 2023 roku
• 856 722 zł w 2022 roku
• 927 807 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2023 roku
• 67% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brands 360 wykazała przychody na poziomie 231 354 zł.
Organizacja zarobiła -33 041 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7276 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 317 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1213 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7276 zł w 2023 roku
• 4459 zł w 2022 roku
• 36 563 zł w 2021 roku
Organizacja Brands 360 wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Masocco Andrea
posiada 98 udziałów,
które stanowią 98.0% firmy.
Największym udziałowcem od 30.12.2020 jest
Masocco Andrea
kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.03.2014 do 30.12.2020
była Masocco Andrea
kontrolująca 98% udziałów.