PUBLIC RELATIONS HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000501431
NIP
5272710385
REGON
147141040

Podsumowanie

aktywa
30 tys.
przychód
13 tys.
zysk
189
wartość firmy
10 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ŁABĘDZIA, 22A
Kod pocztowy
04-802
Rejestracja
2014-03-11
Rozpoczęcie działalności
2014-03-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZAD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCJI NIEMAJATKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W JEJ IMIENIU UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Branże
Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU DETALICZNEGO POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI HANDEL HURTOWY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI MAGAZYNOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT WYNAJEM I DZIERŻAWA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Działalność agencji reklamowych TRANSPORT LĄDOWY ORAZ TRANSPORT RUROCIĄGOWY ROBOTY BUDOWLANE SPECJALISTYCZNE PRODUKCJA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, PRZYCZEP I NACZEP, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI GOSPODARSTWA DOMOWE PRODUKUJĄCE WYROBY I ŚWIADCZĄCE USŁUGI NA WŁASNE POTRZEBY DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH PRODUKCJA METALOWYCH WYROBÓW GOTOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MASZYN I URZĄDZEŃ POZOSTAŁA PRODUKCJA WYROBÓW RYBACTWO LEŚNICTWO I POZYSKIWANIE DREWNA DZIAŁALNOŚĆ TWÓRCZA ZWIĄZANA Z KULTURĄ I ROZRYWKĄ PRODUKCJA METALI PRODUKCJA WYROBÓW Z DREWNA ORAZ KORKA, Z WYŁĄCZENIEM MEBLI; PRODUKCJA WYROBÓW ZE SŁOMY I MATERIAŁÓW UŻYWANYCH DO WYPLATANIA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH Pozaszkolne formy edukacji POZOSTAŁA INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA PRODUKCJA NAPOJÓW NADAWANIE PROGRAMÓW OGÓLNODOSTĘPNYCH I ABONAMENTOWYCH Pozostała działalność pocztowa i kurierska Działalność wspomagająca edukację PRODUKCJA WYROBÓW TYTONIOWYCH DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES); DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z WYŻYWIENIEM PRODUKCJA PAPIERU I WYROBÓW Z PAPIERU PRODUKCJA KOMPUTERÓW, WYROBÓW ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA ZE ZBIERANIEM, PRZETWARZANIEM I UNIESZKODLIWIANIEM ODPADÓW; ODZYSK SUROWCÓW POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA PRODUKCJA WYROBÓW TEKSTYLNYCH PRODUKCJA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU TRANSPORTOWEGO UPRAWY ROLNE, CHÓW I HODOWLA ZWIERZĄT, ŁOWIECTWO, WŁĄCZAJĄC DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWĄ PRODUKCJA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REKULTYWACJĄ I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z GOSPODARKĄ ODPADAMI POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY I INŻYNIERII; BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE PRODUKCJA MASZYN I URZĄDZEŃ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA PRODUKCJA ODZIEŻY GOSPODARSTWA DOMOWE ZATRUDNIAJĄCE PRACOWNIKÓW PRODUKCJA WYROBÓW Z GUMY I TWORZYW SZTUCZNYCH PRODUKCJA MEBLI DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI PRODUKCJA SKÓR I WYROBÓW ZE SKÓR WYPRAWIONYCH PRODUKCJA WYROBÓW Z POZOSTAŁYCH MINERALNYCH SUROWCÓW NIEMETALICZNYCH Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) PRODUKCJA CHEMIKALIÓW I WYROBÓW CHEMICZNYCH TRANSPORT WODNY PRODUKCJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO Badanie rynku i opinii publicznej NAPRAWA, KONSERWACJA I INSTALOWANIE MASZYN I URZĄDZEŃ DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI ZAKWATEROWANIE Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach WYTWARZANIE I ZAOPATRYWANIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ, GAZ, PARĘ WODNĄ, GORĄCĄ WODĘ I POWIETRZE DO UKŁADÓW KLIMATYZACYJNYCH PRODUKCJA PODSTAWOWYCH SUBSTANCJI FARMACEUTYCZNYCH ORAZ LEKÓW I POZOSTAŁYCH WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych HANDEL HURTOWY I DETALICZNY POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI; NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH DZIAŁALNOŚĆ SPORTOWA, ROZRYWKOWA I REKREACYJNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Public relations house osiągnęła 13 401 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 400 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 211 zł.
Zysk netto wyniósł 189 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 401 zł w 2023 roku.
• 47 501 zł w 2022 roku.
• 18 002 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 189 zł w 2023 roku.
• -1576 zł w 2022 roku.
• -1412 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Public relations house wynosi 9689 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 33 503 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1170 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9689 zł w 2023 roku.
• 31 668 zł w 2022 roku.
• 12 001 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Public relations house wyniosła 29 842 zł.
a
ktywa obrotowe to 29 842 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 29 842 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -202 051 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 231 892 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 29 842 zł w 2023 roku.
• 24 287 zł w 2022 roku.
• 25 546 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 56.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 284.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 284.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Public relations house wyniosły 231 892 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 29 842 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 777%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 231 892 zł w 2023 roku
• 226 526 zł w 2022 roku
• 226 209 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 777% w 2023 roku
• 933% w 2022 roku
• 886% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Public relations house wykazała przychody na poziomie 13 401 zł.
Organizacja zarobiła 189 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 189 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Public relations house wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Haska Agata posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.11.2015 jest Haska Agata kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.03.2014 do 19.11.2015:
• Sulik Magdalena (50% udziałów)
• Haska Agata (50% udziałów)