PROMO COMMUNICATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000499980
NIP
7252074007
REGON
101739891

Podsumowanie

aktywa
12 tys.
przychód
0
zysk
0
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
KILIŃSKIEGO, 177
Kod pocztowy
90-353
Rejestracja
2014-02-27
Rozpoczęcie działalności
2014-02-27
Kapitał zakładowy
22150,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promo communications osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1084 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
• 0 zł w 2016 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1071 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
• -984 zł w 2016 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promo communications wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5006 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
• 0 zł w 2016 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promo communications wyniosła 12 495 zł.
a
ktywa trwałe to 7500 zł.
a
ktywa obrotowe to 4995 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 495 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -9321 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 817 zł.
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 495 zł w 2018 roku.
• 12 495 zł w 2017 roku.
• 12 495 zł w 2016 roku.

Rentowność

Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promo communications wyniosły 21 817 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 495 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 175%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 817 zł w 2018 roku
• 21 817 zł w 2017 roku
• 21 817 zł w 2016 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 175% w 2018 roku
• 175% w 2017 roku
• 175% w 2016 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promo communications wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Brak danych

Organizacja Promo communications wykazała zysk netto większy niż 33% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 33% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Afropoland posiada 443 udziałów, które stanowią 100% firmy.