SWEET BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000485967
NIP
1251623466
REGON
146968100

Podsumowanie

aktywa
1,9 mln
przychód
2 mln
zysk
223 tys.
wartość firmy
3,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
ŁĄKI
Adres
RUNA LEŚNEGO, 7
Kod pocztowy
05-250
Rejestracja
2013-11-14
Rozpoczęcie działalności
2013-11-14
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: 1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sweet brands osiągnęła 2 005 129 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 966 070 zł. Pozostałe przychody to 39 060 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 742 687 zł.
Zysk netto wyniósł 223 382 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -161 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 005 129 zł w 2021 roku.
• 2 240 369 zł w 2020 roku.
• 2 565 814 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 223 382 zł w 2021 roku.
• 292 816 zł w 2020 roku.
• 246 251 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sweet brands wynosi 3 514 004 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 283 721 zł a 6 846 514 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 132 650 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 514 004 zł w 2021 roku.
• 3 781 028 zł w 2020 roku.
• 3 592 117 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sweet brands wyniosła 1 897 795 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 897 795 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 897 795 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 711 629 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 186 166 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 202 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 897 795 zł w 2021 roku.
• 1 645 430 zł w 2020 roku.
• 1 697 066 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sweet brands wyniosły 186 166 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 897 795 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -57 278 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 186 166 zł w 2021 roku
• 157 184 zł w 2020 roku
• 501 636 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku
• 30% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sweet brands wykazała przychody na poziomie 2 005 129 zł.
Organizacja zarobiła 245 475 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 093 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 223 382 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2429 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 093 zł w 2021 roku
• 29 032 zł w 2020 roku
• 24 627 zł w 2019 roku

Organizacja Sweet brands wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sak Szewczyk Renata posiada 40 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Kowalczyk Barbara posiada 40 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Grabska Adrianna posiada 40 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Grabska Adrianna (33% udziałów)
• Sak Szewczyk Renata (33% udziałów)
• Kowalczyk Barbara (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.11.2013 do 04.02.2015:
• Grabska Adrianna (33% udziałów)
• Sak Szewczyk Renata (33% udziałów)
• Kowalczyk Barbara (33% udziałów)