WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ SPÓŁKI, JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM, W RAZIE ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU. KOMPLEMENTARIUSZA REPREZENTUJE - TOMASZ GAĆ (PREZES ZARZĄDU), MARCIN TADEUSZ GAĆ (PROKURENT SAMOISTNY).
Specjalizacja w marketingu internetowym i link buildingu
Budowanie obecności marki w internecie
Inwestycje w rozwój pracowników i ich kompetencje
Działania oparte na etyce i profesjonalizmie
Orion Media Group to dynamiczny dom mediowy oraz agencja marketingowa, która skutecznie wspiera swoich klientów w budowaniu obecności w internecie. Firma specjalizuje się w kompleksowym marketingu internetowym, koncentrując się na brandingu oraz generowaniu organicznego ruchu za pomocą skutecznych strategii content marketingowych oraz link buildingu. Dążąc do osiągnięcia efektywności, Orion Media Group angażuje się w projekty swoich klientów z pasją, traktując je jak własne cele. Stawiając na ludzi oraz ich rozwój, firma regularnie inwestuje w szkolenia, co pozwala jej zespołowi być na bieżąco z nowinkami w branży i dostarczać najwyższej jakości usługi. Orion Media szczególnie kładzie nacisk na profesjonalizację i etykę w prowadzeniu działań, co owocuje długotrwałymi i owocnymi relacjami z klientami. Cennym aspektem firmy jest jej elastyczność i otwartość na innowacje, co umożliwia skuteczne dostosowanie się do dynamicznych zmian w świecie marketingu cyfrowego. Od momentu założenia firma zdobyła zaufanie licznych klientów, w tym renomowanych marek, co świadczy o jej lokalnej i międzynarodowej renomie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Orion Media Group osiągnęła 8 841 130 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 817 630 zł. Pozostałe przychody to 23 500 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 940 002 zł.
Zysk netto wyniósł 877 628 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 210 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 841 130 zł w 2022 roku.
• 4 541 039 zł w 2021 roku.
• 2 776 965 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 219 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 877 628 zł w 2022 roku.
• 225 001 zł w 2021 roku.
• 537 047 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Orion Media Group wynosi 999 tys. zł.
EBITDA Orion Media Group wynosi 1,01 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Orion Media Group wynosi 10 355 317 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
950 720 zł a 22 102 826 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 581 823 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 355 317 zł w 2022 roku.
• 4 377 026 zł w 2021 roku.
• 4 415 073 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Orion Media Group wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,174% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2022 roku.
• 1,84% w 2021 roku.
• 1,84% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Orion Media Group wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,027% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2022 roku.
• 0,26% w 2021 roku.
• 0,19% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Orion Media Group charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 4 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Orion Media Group wynosi 211 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 68 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 353 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 68 tys. zł a 353 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
52 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 211 tys. zł w 2022 roku.
• 82 tys. zł w 2021 roku.
• 96 tys. zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 68 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 81 tys. zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 353 tys. zł w 2022 roku.
• 181 tys. zł w 2021 roku.
• 111 tys. zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 166 196
zł.
Koszty operacyjne Orion Media Group wyniosły 7 818 650
zł.
Wynagrodzenia stanowią 15%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
291 549 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 166 196 zł w 2022 roku
• 493 522 zł w 2021 roku
• 257 471 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
15% w 2022 roku
•
12% w 2021 roku
•
12% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Orion Media Group wyniosła 3 076 579 zł.
a
ktywa trwałe to 918 551 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 158 028 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 231 678 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 267 626 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 964 052 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 769 702 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 231 678 zł w 2022 roku.
• 2 420 104 zł w 2021 roku.
• 1 822 683 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Orion Media Group wyniosły 1 964 052 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 231 678 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 462 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 964 052 zł w 2022 roku
• 1 820 555 zł w 2021 roku
• 1 268 584 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Orion Media Group wykazała przychody na poziomie 8 841 130 zł.
Organizacja zarobiła 992 961 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 115 333 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 877 628 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 833 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 115 333 zł w 2022 roku
• 36 672 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku