BRANDFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000478739
NIP
5862286698
REGON
222007912

Podsumowanie

aktywa
1 mln
przychód
1,4 mln
zysk
224 tys.
wartość firmy
2 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDYNIA
Adres
URSZULANEK, 7
Kod pocztowy
81-316
Rejestracja
2013-09-26
Rozpoczęcie działalności
2013-09-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DÓWCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandfeed osiągnęła 1 351 021 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 351 021 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 127 080 zł.
Zysk netto wyniósł 223 941 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 200 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 351 021 zł w 2022 roku.
• 871 561 zł w 2021 roku.
• 597 254 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 44 788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 223 941 zł w 2022 roku.
• 60 844 zł w 2021 roku.
• 39 068 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandfeed wynosi 2 022 448 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 226 005 zł a 3 377 552 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 340 250 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 022 448 zł w 2022 roku.
• 882 468 zł w 2021 roku.
• 566 858 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandfeed wyniosła 1 032 528 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 032 528 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 034 267 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 301 340 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 732 927 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 183 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 034 267 zł w 2022 roku.
• 266 507 zł w 2021 roku.
• 121 386 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 74%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandfeed wyniosły 732 927 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 034 267 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 146 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 732 927 zł w 2022 roku
• 189 107 zł w 2021 roku
• 104 831 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 86% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandfeed wykazała przychody na poziomie 1 351 021 zł.
Organizacja zarobiła 246 103 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 162 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 223 941 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4432 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 162 zł w 2022 roku
• 8258 zł w 2021 roku
• 2467 zł w 2020 roku

Organizacja Brandfeed wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Staniszewski Bartosz posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
Staniszewska Katarzyna posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największym udziałowcem od 27.08.2020 jest Staniszewski Bartosz kontrolujący 75% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.09.2013 do 27.08.2020:
• Staniszewski Bartosz (50% udziałów)
• Łyszkiewicz Piotr (50% udziałów)