AUTO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000473122
NIP
9462644883
REGON
061584210

Podsumowanie

aktywa
28,7 mln
przychód
65,1 mln
zysk
1,7 mln
wartość firmy
56,5 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
AL. WARSZAWSKA, 129
Kod pocztowy
20-824
Rejestracja
2013-08-09
Rozpoczęcie działalności
2013-07-17
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
CZŁONKOWIE ZARZĄDU SĄ UPRAWNIENI DO JEDNOOSOBOWEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI NIEZALEŻNIE OD WARTOŚCI DOKONYWANEJ W IMIENIU SPÓŁKI CZYNNOŚCI PRAWNEJ
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Auto marketing osiągnęła 65 104 498 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 64 971 938 zł. Pozostałe przychody to 132 560 zł.
Całkowite koszty wyniosły 63 303 147 zł.
Zysk netto wyniósł 1 668 791 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 5 620 739 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 104 498 zł w 2022 roku.
• 52 812 164 zł w 2021 roku.
• 33 557 091 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 184 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 668 791 zł w 2022 roku.
• 3 109 642 zł w 2021 roku.
• 233 624 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Auto marketing wynosi 56 488 291 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 6 410 129 zł a 162 761 245 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 424 982 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 56 488 291 zł w 2022 roku.
• 52 805 213 zł w 2021 roku.
• 26 132 195 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Auto marketing wyniosła 28 708 465 zł.
a
ktywa trwałe to 9 357 434 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 351 031 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 708 465 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 546 839 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 161 627 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 824 908 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 708 465 zł w 2022 roku.
• 21 952 825 zł w 2021 roku.
• 11 421 181 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Auto marketing wyniosły 20 161 627 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 708 465 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 572 468 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 161 627 zł w 2022 roku
• 15 074 777 zł w 2021 roku
• 7 652 775 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
• 67% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Auto marketing wykazała przychody na poziomie 65 104 498 zł.
Organizacja zarobiła 2 069 539 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 400 748 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 668 791 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 39 847 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 400 748 zł w 2022 roku
• 350 816 zł w 2021 roku
• 195 771 zł w 2020 roku

Organizacja Auto marketing wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Radomski Tadeusz posiada 990 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 14.09.2017 jest Radomski Tadeusz kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.04.2015 do 14.09.2017 był Radomski Tadeusz kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 17.10.2013 do 13.04.2015 najwięcej udziałów posiadała Plejada . Jej udziały w tym czasie wynosiły 73%.