INSTYTUT BADAŃ KONSUMENCKICH I SENSORYCZNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000471923
NIP
5272698313
REGON
146819066

Podsumowanie

aktywa
35 tys.
przychód
0
zysk
-6 tys.
wartość firmy
23 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
SIENNA, 55
Kod pocztowy
00-820
Rejestracja
2013-08-01
Rozpoczęcie działalności
2013-08-01
Kapitał zakładowy
45000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://www.ibkis.pl
Email
biuro@ibkis.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, Z KTÓRYCH JEDEN I TYLKO JEDEN JEST WICEPREZESEM ZARZĄDU
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut badań konsumenckich i sensorycznych osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5814 zł.
Strata netto wyniosła 5814 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1537 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5814 zł w 2021 roku.
• -1077 zł w 2020 roku.
• -1670 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wynosi 23 113 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 123 269 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2318 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 113 zł w 2021 roku.
• 27 473 zł w 2020 roku.
• 28 281 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wyniosła 34 505 zł.
a
ktywa obrotowe to 34 505 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 34 505 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 30 817 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3688 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 34 505 zł w 2021 roku.
• 41 057 zł w 2020 roku.
• 42 134 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wyniosły 3688 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 34 505 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3688 zł w 2021 roku
• 4426 zł w 2020 roku
• 4426 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku
• 11% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -5814 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5814 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Instytut badań konsumenckich i sensorycznych wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lecluyse Pieniak Zuzanna posiada 15 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Żakowska Biemans Sylwia posiada 15 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Kostyra Krzysztof posiada 15 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Kostyra Krzysztof (33% udziałów)
• Lecluyse Pieniak Zuzanna (33% udziałów)
• Żakowska Biemans Sylwia (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.08.2013 do 10.02.2015:
• Kostyra Krzysztof (33% udziałów)
• Lecluyse Pieniak Zuzanna (33% udziałów)
• Biemans Wilhelmus Gerardus (33% udziałów)