SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Influencer Analytics osiągnęła 68 565 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 68 565 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 84 130 zł.
Strata netto wyniosła 15 565 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 68 565 zł w 2024 roku.
• 41 001 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -15 565 zł w 2024 roku.
• 12 939 zł w 2023 roku.
• 9197 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Influencer Analytics wynosi 55 228 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 171 414 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 18 409 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 55 228 zł w 2024 roku.
• 100 279 zł w 2023 roku.
• 72 415 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Influencer Analytics wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Influencer Analytics charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Influencer Analytics wyniosły 83 805
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Influencer Analytics wyniosła 48 214 zł.
a
ktywa obrotowe to 48 214 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 48 214 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 690 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 524 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 071 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 48 214 zł w 2024 roku.
• 39 553 zł w 2023 roku.
• 84 029 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -123%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Influencer Analytics wyniosły 35 524 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 48 214 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 841 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 524 zł w 2024 roku
• 11 298 zł w 2023 roku
• 68 713 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2024 roku
• 29% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Influencer Analytics wykazała przychody na poziomie 68 565 zł.
Organizacja zarobiła -15 565 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -15 565 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 1280 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku