METRO PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000457590
NIP
8212638450
REGON
146634639

Podsumowanie

aktywa
299 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
163 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
SIEDLCE
Adres
PADEREWSKIEGO, 40
Kod pocztowy
08-110
Rejestracja
2013-04-12
Rozpoczęcie działalności
2013-04-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Metro promotion osiągnęła 1 053 880 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 999 879 zł. Pozostałe przychody to 54 002 zł.
Całkowite koszty wyniosły 837 216 zł.
Zysk netto wyniósł 162 662 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 66 290 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 053 880 zł w 2022 roku.
• 404 337 zł w 2021 roku.
• 156 759 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 35 602 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 162 662 zł w 2022 roku.
• 11 410 zł w 2021 roku.
• -68 249 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Metro promotion wynosi 1 521 308 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 168 071 zł a 2 634 700 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 194 888 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 521 308 zł w 2022 roku.
• 361 271 zł w 2021 roku.
• 142 024 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Metro promotion wyniosła 299 325 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 31 958 zł.
a
ktywa obrotowe to 267 367 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 299 325 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 224 095 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 75 230 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 299 325 zł w 2022 roku.
• 221 752 zł w 2021 roku.
• 250 822 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Metro promotion wyniosły 75 230 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 299 325 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4170 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 75 230 zł w 2022 roku
• 160 319 zł w 2021 roku
• 200 799 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
• 80% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Metro promotion wykazała przychody na poziomie 1 053 880 zł.
Organizacja zarobiła 162 662 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 162 662 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Metro promotion wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zdunek Waldemar posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.