Organizacja Metro promotion osiągnęła 1 053 880 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 999 879 zł. Pozostałe przychody to 54 002 zł.
Całkowite koszty wyniosły 837 216 zł.
Zysk netto wyniósł 162 662 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 66 290 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 053 880 zł w 2022 roku.
• 404 337 zł w 2021 roku.
• 156 759 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 35 602 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 162 662 zł w 2022 roku.
• 11 410 zł w 2021 roku.
• -68 249 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Metro promotion wynosi 1 521 308 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
168 071 zł a 2 634 700 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 194 888 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 521 308 zł w 2022 roku.
• 361 271 zł w 2021 roku.
• 142 024 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Metro promotion wyniosła 299 325 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 31 958 zł.
a
ktywa obrotowe to 267 367 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 299 325 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 224 095 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 75 230 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 299 325 zł w 2022 roku.
• 221 752 zł w 2021 roku.
• 250 822 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Metro promotion wyniosły 75 230 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 299 325 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4170 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 75 230 zł w 2022 roku
• 160 319 zł w 2021 roku
• 200 799 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
• 80% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Metro promotion wykazała przychody na poziomie 1 053 880 zł.
Organizacja zarobiła 162 662 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 162 662 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku