POLSAT MEDIA BIURO REKLAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000451278
NIP
1132863135
REGON
146537416

Podsumowanie

aktywa
10,9 mln
przychód
3,3 mln
zysk
1,5 mln
wartość firmy
15,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
OSTROBRAMSKA, 77
Kod pocztowy
04-175
Rejestracja
2013-02-14
Rozpoczęcie działalności
2013-02-14
Kapitał zakładowy
37900,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Branże
Działalność agencji reklamowych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA ZAKWATEROWANIE Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z WYŻYWIENIEM NADAWANIE PROGRAMÓW OGÓLNODOSTĘPNYCH I ABONAMENTOWYCH POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI, POŚREDNIKÓW I AGENTÓW TURYSTYCZNYCH ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI I DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE Magazynowanie i przechowywanie towarów Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI TELEKOMUNIKACJA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH, NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ HANDEL HURTOWY I DETALICZNY POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI; NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polsat media biuro reklamy osiągnęła 3 250 107 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5069 zł. Pozostałe przychody to 3 245 038 zł.
Całkowite koszty wyniosły -1 517 673 zł.
Zysk netto wyniósł 1 522 742 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 109 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 250 107 zł w 2022 roku.
• 3 070 536 zł w 2021 roku.
• 2 780 309 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 28 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 522 742 zł w 2022 roku.
• 1 387 639 zł w 2021 roku.
• 1 232 827 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polsat media biuro reklamy wynosi 15 777 292 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 875 161 zł a 40 104 456 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 208 729 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 777 292 zł w 2022 roku.
• 15 015 838 zł w 2021 roku.
• 14 086 997 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polsat media biuro reklamy wyniosła 10 920 643 zł.
a
ktywa trwałe to 6 622 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 298 643 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 920 643 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 026 114 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 894 529 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 74 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 920 643 zł w 2022 roku.
• 10 307 406 zł w 2021 roku.
• 10 600 891 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła -33,977%.
Marża netto wyniosła 47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1960.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polsat media biuro reklamy wyniosły 894 529 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 920 643 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45 523 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 894 529 zł w 2022 roku
• 416 395 zł w 2021 roku
• 864 692 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polsat media biuro reklamy wykazała przychody na poziomie 3 250 107 zł.
Organizacja zarobiła 1 522 742 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 522 742 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -64 993 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 276 887 zł w 2021 roku
• 294 457 zł w 2020 roku

Organizacja Polsat media biuro reklamy wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Telewizja Polsat posiada 758 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 15.07.2013 jest Telewizja Polsat kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.03.2013 do 15.07.2013 był Telewizja Polsat kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 14.02.2013 do 04.03.2013 najwięcej udziałów posiadał Telewizja Polsat . Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.