SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ALBO PEŁNOMOCNIKIEM. ZARZĄD JEST UPRAWNIONY DO ROZPORZĄDZANIA PRAWAMI LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI NIEPRZEWYŻSZAJĄCEJ JEDNEJ TRZECIEJ WYSOKOŚCI KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO BEZ UPRZEDNIEJ ZGODY WYRAŻONEJ W JEDNOMYŚLNEJ UCHWALE WSPÓLNIKÓW.
Produkcja zaawansowanych urządzeń do przemysłowego kruszenia i mielenia.
Kompleksowe rozwiązania dla dużych projektów infrastrukturalnych.
Oferta produktowa obejmuje młyny, kruszarki, stacje kruszenia mobilnego oraz maszyny do przesiewania i mycia surowców.
Aktywna działalność badawczo-rozwojowa i wdrażanie nowych technologii.
PRAWO I TRANSPORT jest firmą specjalizującą się w produkcji i dostarczaniu zaawansowanych technologicznie urządzeń do przemysłu wydobywczego i przetwórczego. Z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem, organizacja zyskała miano lidera w sektorze maszyn do kruszenia, wydobycia, produkcji piasku oraz przemysłowego mielenia. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania dla dużych projektów infrastrukturalnych, takich jak budowa autostrad, kolei czy elektrowni wodnych. Dzięki zintegrowanym procesom badań, produkcji, sprzedaży oraz usług posprzedażowych, firma SKD Technologies konsekwentnie prowadzi innowacyjne prace nad nowymi produktami.Do najważniejszych produktów oferowanych przez Firmę należą m.in. młyny serii MTW, młyny pionowe, hydrauliczne kruszarki udarowe, a także kruszarki szczękowe serii PEW. Firma stawia duży nacisk na wdrażanie nowoczesnych technologii oraz na utrzymanie najwyższych standardów jakości swoich produktów. Dzięki intensywnej działalności badawczo-rozwojowej oraz licznych patentów, firma skutecznie konkuruje na rynkach międzynarodowych, stając się znaczącym graczem globalnym w sektorze maszyn przemysłowych i wydobywczych.Asortyment produktowy obejmuje również stacje kruszenia mobilnego mobilne kruszarki na kołach oraz na gąsienicach, szeroki wybór urządzeń do kruszenia takich jak europejskie kruszarki szczękowe, kruszarki stożkowe serii HPT i CS, a także udarowe. Oferowane są również zaawansowane urządzenia do mielenia, w tym młyny pionowe serii LM i młyny trapezowe serii MTW, jak również dokładne młyny mikroproszkowe serii T130X i MW. Dodatkowo, firma dostarcza również maszyny do przesiewania i mycia surowców, takie jak sita wibracyjne serii YK i maszyny do mycia piasku serii XSD.Dzięki ciągłemu rozwojowi technologicznemu oraz wysokiemu standardowi świadczonych usług, firmie udało się zbudować solidną pozycję na rynku międzynarodowym, konkurując z najbardziej renomowanymi przedsiębiorstwami branży maszynowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Prawo I Transport osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5819 zł.
Strata netto wyniosła 5818 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -60 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 12 200 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5818 zł w 2024 roku.
• -8547 zł w 2023 roku.
• -41 211 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Prawo I Transport wynosi -6 tys. zł.
EBITDA Prawo I Transport wynosi -6 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
4019 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -5811 zł w
2024 roku.
• -4448 zł w
2023 roku.
• -38 807 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Prawo I Transport wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -58 313 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 8134 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Prawo I Transport wynosi 0,81%. To oznacza, że firma ma szansę 0,81% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,113% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,81% w 2024 roku.
• 0,27% w 2023 roku.
• 0,30% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Prawo I Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Prawo I Transport wyniosły 5811
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-833 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 2217 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Prawo I Transport wyniosła 44 050 zł.
a
ktywa obrotowe to 44 050 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 44 050 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -192 147 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 236 197 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 44 050 zł w 2024 roku.
• 37 954 zł w 2023 roku.
• 27 167 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła -2,003,679%.
Marża netto wyniosła -2,006,328%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -286240.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -286618.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Prawo I Transport wyniosły 236 197 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 44 050 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 536%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 267 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 236 197 zł w 2024 roku
• 224 283 zł w 2023 roku
• 204 949 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 69 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 536% w 2024 roku
• 591% w 2023 roku
• 754% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Prawo I Transport wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -5818 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5818 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -478 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 4007 zł w 2023 roku
• 2396 zł w 2022 roku
Organizacja Prawo I Transport wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 20% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.