Organizacja LEW Transport osiągnęła 4 227 829 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 227 829 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 130 992 zł.
Zysk netto wyniósł 96 837 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 260 026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 227 829 zł w 2024 roku.
• 3 924 072 zł w 2023 roku.
• 3 789 850 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 767 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 96 837 zł w 2024 roku.
• 390 795 zł w 2023 roku.
• 352 951 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT LEW Transport wynosi 107 tys. zł.
EBITDA LEW Transport wynosi 107 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
14 536 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 107 136 zł w
2024 roku.
• 430 037 zł w
2023 roku.
• 388 403 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
14 536 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 107 136 zł w
2024 roku.
• 430 037 zł w
2023 roku.
• 388 403 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji LEW Transport wynosi 3 950 257 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
744 358 zł a 10 569 572 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 327 587 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 950 257 zł w 2024 roku.
• 4 850 959 zł w 2023 roku.
• 4 317 004 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji LEW Transport wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji LEW Transport wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
LEW Transport charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla LEW Transport wynosi 100 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 16 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 198 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 16 tys. zł a 198 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
10 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 100 tys. zł w 2024 roku.
• 105 tys. zł w 2023 roku.
• 65 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 16 tys. zł w 2024 roku.
• 33 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 198 tys. zł w 2024 roku.
• 179 tys. zł w 2023 roku.
• 152 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 627 383
zł.
Koszty operacyjne LEW Transport wyniosły 4 120 693
zł.
Wynagrodzenia stanowią 88%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
394 238 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 627 383 zł w 2024 roku
• 3 304 603 zł w 2023 roku
• 2 920 192 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
88% w 2024 roku
•
95% w 2023 roku
•
86% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów LEW Transport wyniosła 2 154 552 zł.
a
ktywa trwałe to 800 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 354 552 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 154 552 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 992 477 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 162 075 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 204 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 154 552 zł w 2024 roku.
• 1 682 010 zł w 2023 roku.
• 1 633 233 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania LEW Transport wyniosły 1 162 075 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 154 552 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 66 572 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 162 075 zł w 2024 roku
• 786 370 zł w 2023 roku
• 1 128 388 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2024 roku
• 47% w 2023 roku
• 69% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja LEW Transport wykazała przychody na poziomie 4 227 829 zł.
Organizacja zarobiła 106 703 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9866 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 96 837 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1208 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9866 zł w 2024 roku
• 38 706 zł w 2023 roku
• 34 877 zł w 2022 roku
Organizacja LEW Transport wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.004%.