EURO-ASIAN SALES PROMOTION SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000404851
NIP
5252523846
REGON
145917915

Podsumowanie

aktywa
98 tys.
przychód
145 tys.
zysk
-176 tys.
wartość firmy
97 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PRZASNYSKA, 6A
Kod pocztowy
01-756
Rejestracja
2011-12-12
Rozpoczęcie działalności
2011-12-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Euro-asian sales promotion service osiągnęła 145 134 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 145 134 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 320 778 zł.
Strata netto wyniosła 175 644 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 29 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 145 134 zł w 2022 roku.
• 165 092 zł w 2021 roku.
• 465 226 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -26 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -175 644 zł w 2022 roku.
• -141 473 zł w 2021 roku.
• 170 514 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euro-asian sales promotion service wynosi 96 756 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 362 835 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 351 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 96 756 zł w 2022 roku.
• 110 061 zł w 2021 roku.
• 992 207 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Euro-asian sales promotion service wyniosła 97 830 zł.
a
ktywa obrotowe to 97 830 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 97 830 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -449 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 547 672 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 97 830 zł w 2022 roku.
• 74 056 zł w 2021 roku.
• 25 192 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -180%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła -121%.
Marża netto wyniosła -121%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 101.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Euro-asian sales promotion service wyniosły 547 672 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 97 830 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 560%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 95 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 547 672 zł w 2022 roku
• 348 254 zł w 2021 roku
• 157 917 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 100.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 560% w 2022 roku
• 470% w 2021 roku
• 627% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Euro-asian sales promotion service wykazała przychody na poziomie 145 134 zł.
Organizacja zarobiła -175 644 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -175 644 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Euro-asian sales promotion service wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Korczak Stefania posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Sławiński Paweł posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 02.03.2023 jest Korczak Stefania kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.04.2022 do 02.03.2023 była Korczak Stefania kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 28.03.2012 do 25.04.2022 najwięcej udziałów posiadał Klevtsov Ivan. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.