Organizacja Euro-Asian Sales Promotion Service osiągnęła 145 134 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 145 134 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 320 778 zł.
Strata netto wyniosła 175 644 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 29 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 145 134 zł w 2022 roku.
• 165 092 zł w 2021 roku.
• 465 226 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -26 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -175 644 zł w 2022 roku.
• -141 473 zł w 2021 roku.
• 170 514 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euro-Asian Sales Promotion Service wynosi 96 756 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 362 835 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 351 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 96 756 zł w 2022 roku.
• 110 061 zł w 2021 roku.
• 992 207 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Euro-Asian Sales Promotion Service wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,171% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2022 roku.
• 1,89% w 2021 roku.
• 1,89% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euro-Asian Sales Promotion Service wynosi 0,84%. To oznacza, że firma ma szansę 0,84% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,129% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,84% w 2022 roku.
• 0,45% w 2021 roku.
• 0,18% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Euro-Asian Sales Promotion Service charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Euro-Asian Sales Promotion Service wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 6 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 6 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 3 tys. zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 6 tys. zł w 2022 roku.
• 6 tys. zł w 2021 roku.
• 34 tys. zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Euro-Asian Sales Promotion Service wyniosły 320 778
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-5297 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 235 853 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
11.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
80% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Euro-Asian Sales Promotion Service wyniosła 97 830 zł.
a
ktywa obrotowe to 97 830 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 97 830 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -449 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 547 672 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 97 830 zł w 2022 roku.
• 74 056 zł w 2021 roku.
• 25 192 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -180%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła -121%.
Marża netto wyniosła -121%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 101.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Euro-Asian Sales Promotion Service wyniosły 547 672 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 97 830 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 560%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 95 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 547 672 zł w 2022 roku
• 348 254 zł w 2021 roku
• 157 917 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 100.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 560% w 2022 roku
• 470% w 2021 roku
• 627% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Euro-Asian Sales Promotion Service wykazała przychody na poziomie 145 134 zł.
Organizacja zarobiła -175 644 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -175 644 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku