SIMPLE MARKETING CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000403941NIP
7123267827REGON
061358286
Podsumowanie
aktywa
660 tys.
przychód
2 mln
zysk
-361 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 24
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2011-12-01
Rozpoczęcie działalności
2011-12-15
Kapitał zakładowy
32000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ORAZ DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Simple marketing consulting osiągnęła 1 953 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 940 182 zł. Pozostałe przychody to 13 808 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 300 883 zł.
Strata netto wyniosła 360 701 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -348 485 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 953 990 zł w 2022 roku.
• 2 033 347 zł w 2021 roku.
• 2 228 886 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -89 634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -360 701 zł w 2022 roku.
• 1964 zł w 2021 roku.
• -144 188 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Simple marketing consulting wynosi 1 745 698 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 884 975 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -300 525 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 745 698 zł w 2022 roku.
• 2 076 982 zł w 2021 roku.
• 2 198 015 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Simple marketing consulting wyniosła 659 901 zł.
a
ktywa trwałe to 258 354 zł.
a
ktywa obrotowe to 401 547 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 659 901 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 590 717 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 69 184 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -412 092 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 659 901 zł w 2022 roku.
• 1 059 335 zł w 2021 roku.
• 1 392 352 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -55%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -61%.
Marża operacyjna wyniosła -19%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Simple marketing consulting wyniosły 69 184 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 659 901 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -414 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 69 184 zł w 2022 roku
• 107 917 zł w 2021 roku
• 442 898 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 32% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Simple marketing consulting wykazała przychody na poziomie 1 953 990 zł.
Organizacja zarobiła -360 701 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -360 701 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3184 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Simple marketing consulting wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.