HIT PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000366357
NIP
1132814929
REGON
142601152

Podsumowanie

aktywa
154 tys.
przychód
90 tys.
zysk
28 tys.
wartość firmy
175 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. LIGUSTROWA, 2
Kod pocztowy
03-995
Rejestracja
2010-09-27
Rozpoczęcie działalności
2010-09-24
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Hit produkt osiągnęła 89 911 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 507 zł. Pozostałe przychody to 69 404 zł.
Całkowite koszty wyniosły -7336 zł.
Zysk netto wyniósł 27 844 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -151 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 89 911 zł w 2022 roku.
• 246 786 zł w 2021 roku.
• 59 100 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 21 424 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 844 zł w 2022 roku.
• -5247 zł w 2021 roku.
• 70 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hit produkt wynosi 175 371 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4055 zł a 389 810 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -78 160 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 175 371 zł w 2022 roku.
• 176 312 zł w 2021 roku.
• 55 404 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Hit produkt wyniosła 153 856 zł.
a
ktywa obrotowe to 153 856 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 153 856 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5407 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 148 449 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 153 856 zł w 2022 roku.
• 149 752 zł w 2021 roku.
• 95 529 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 515%.
Marża operacyjna wyniosła -197%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -37.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Hit produkt wyniosły 148 449 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 153 856 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 148 449 zł w 2022 roku
• 134 035 zł w 2021 roku
• 74 565 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2022 roku
• 90% w 2021 roku
• 78% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Hit produkt wykazała przychody na poziomie 89 911 zł.
Organizacja zarobiła 27 844 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 844 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Hit produkt wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zakharchenko Yaroslav posiada 23 udziałów, które stanowią 46% firmy.
Marzanicz Wesołowska Natalia posiada 22 udziałów, które stanowią 44% firmy.
Stoliarov Vadym posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 27.06.2017 jest Zakharchenko Yaroslav kontrolujący 46% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 01.12.2015 do 27.06.2017 był Zakharchenko Yaroslav kontrolując 46% udziałów.
W okresie od 27.09.2010 do 01.12.2015 najwięcej udziałów posiadał Zakharchenko Iaroslav. Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.