TALK MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000354125
NIP
5213562115
REGON
142401677

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
960 tys.
zysk
183 tys.
wartość firmy
2,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FOKSAL, 16
Kod pocztowy
00-372
Rejestracja
2010-04-16
Rozpoczęcie działalności
2010-04-16
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ ZA SPÓŁKĘ UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Talk marketing osiągnęła 959 806 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 929 051 zł. Pozostałe przychody to 30 754 zł.
Całkowite koszty wyniosły 746 337 zł.
Zysk netto wyniósł 182 714 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 86 042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 959 806 zł w 2023 roku.
• 1 076 003 zł w 2022 roku.
• 1 689 650 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 32 554 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 182 714 zł w 2023 roku.
• 167 684 zł w 2022 roku.
• 424 245 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Talk marketing wynosi 2 397 301 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 026 573 zł a 5 475 058 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 335 099 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 397 301 zł w 2023 roku.
• 2 277 608 zł w 2022 roku.
• 3 587 187 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Talk marketing wyniosła 1 581 617 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 581 617 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 581 617 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 368 765 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 212 852 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 242 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 581 617 zł w 2023 roku.
• 1 197 493 zł w 2022 roku.
• 1 113 802 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Talk marketing wyniosły 212 852 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 581 617 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 34 163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 212 852 zł w 2023 roku
• 11 443 zł w 2022 roku
• 95 435 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Talk marketing wykazała przychody na poziomie 959 806 zł.
Organizacja zarobiła 211 433 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 719 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 182 714 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3469 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 719 zł w 2023 roku
• 8900 zł w 2022 roku
• 21 396 zł w 2021 roku

Organizacja Talk marketing wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Nordic Media posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 22.04.2016 jest Nordic Media kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.09.2013 do 22.04.2016 był Ethelfeda Holding Limited kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 20.11.2012 do 27.09.2013 najwięcej udziałów posiadał Krajewski Maciej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.