PREMIUM FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000331979
NIP
8151767494
REGON
180443090

Podsumowanie

aktywa
461 tys.
przychód
1,5 mln
zysk
115 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
ŁAŃCUT
Adres
PODZWIERZYNIEC, 29
Kod pocztowy
37-100
Rejestracja
2009-06-23
Rozpoczęcie działalności
2009-06-29
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PROKURENT SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Premium fashion osiągnęła 1 458 741 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 435 296 zł. Pozostałe przychody to 23 445 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 320 221 zł.
Zysk netto wyniósł 115 075 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 87 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 458 741 zł w 2022 roku.
• 1 248 969 zł w 2021 roku.
• 1 379 595 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 115 075 zł w 2022 roku.
• -213 605 zł w 2021 roku.
• 20 003 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Premium fashion wynosi 1 583 596 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 150 801 zł a 3 646 853 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1325 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 583 596 zł w 2022 roku.
• 1 313 639 zł w 2021 roku.
• 1 640 940 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Premium fashion wyniosła 461 067 zł.
a
ktywa obrotowe to 461 067 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 461 067 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 201 069 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 259 998 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -60 805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 461 067 zł w 2022 roku.
• 905 729 zł w 2021 roku.
• 1 158 258 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Premium fashion wyniosły 259 998 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 461 067 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 259 998 zł w 2022 roku
• 264 405 zł w 2021 roku
• 303 329 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Premium fashion wykazała przychody na poziomie 1 458 741 zł.
Organizacja zarobiła 121 597 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6522 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 115 075 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2358 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6522 zł w 2022 roku
• 3292 zł w 2021 roku
• 2472 zł w 2020 roku

Organizacja Premium fashion wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Jończy Mariusz posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Ciąpała Tomasz posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Górkiewicz Tomasz posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ciąpała Tomasz (25% udziałów)
• Jończy Mariusz (25% udziałów)
• Górkiewicz Tomasz (25% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 06.12.2013 do 25.09.2015 był Ciąpała Tomasz kontrolując 50% udziałów.
W okresie od 23.06.2009 do 06.12.2013 najwięcej udziałów posiadał G8 . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.