December Branding to agencja brandingowa z siedzibą w Warszawie, która specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań w zakresie identyfikacji wizualnej firm i marek. Dzięki doświadczeniu zespołu profesjonalistów, firma oferuje szeroki wachlarz usług, które odnoszą się do projektowania logo, opakowań oraz etykiet. Oprócz standardowych prac graficznych, agencja stawia na unikalność i indywidualne podejście do każdego klienta, co pozwala jej wyróżnić się na tle konkurencji. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że December Branding angażuje się w rozwój najbardziej efektywnych strategii brandingowych, które pomagają firmom w budowaniu silnej marki na rynku. Misją agencji jest dostarczanie najwyższej jakości usług oraz tworzenie wartość dla swoich klientów poprzez efektywne projekty wizualne, które przyciągają uwagę i budują zaangażowanie odbiorców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja December Branding osiągnęła 557 802 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 557 802 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 433 715 zł.
Zysk netto wyniósł 124 087 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 50 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 557 802 zł w 2024 roku.
• 280 500 zł w 2023 roku.
• 281 595 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 124 087 zł w 2024 roku.
• 10 432 zł w 2023 roku.
• 25 137 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT December Branding wynosi 138 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
8666 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 137 856 zł w
2024 roku.
• 11 787 zł w
2023 roku.
• 27 899 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji December Branding wynosi 1 006 003 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
137 786 zł a 1 737 220 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 76 099 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 006 003 zł w 2024 roku.
• 269 569 zł w 2023 roku.
• 321 295 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji December Branding wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
December Branding charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 331 892
zł.
Koszty operacyjne December Branding wyniosły 419 946
zł.
Wynagrodzenia stanowią 79%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
45 519 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 331 892 zł w 2024 roku
• 199 797 zł w 2023 roku
• 1938 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
79% w 2024 roku
•
74% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów December Branding wyniosła 205 749 zł.
a
ktywa obrotowe to 205 749 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 205 749 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 183 715 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 034 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 205 749 zł w 2024 roku.
• 69 291 zł w 2023 roku.
• 48 529 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 60%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania December Branding wyniosły 22 034 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 205 749 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 034 zł w 2024 roku
• 14 838 zł w 2023 roku
• 4509 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2024 roku
• 21% w 2023 roku
• 9% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja December Branding wykazała przychody na poziomie 557 802 zł.
Organizacja zarobiła 136 432 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 345 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 124 087 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 576 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 345 zł w 2024 roku
• 1270 zł w 2023 roku
• 3490 zł w 2022 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rosół Robert (50% udziałów)
• Manżett Leszczyński Mikołaj (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.05.2017 do 08.07.2019:
• Rosół Robert (33% udziałów)
• Manżett Leszczyński Mikołaj (33% udziałów)
• Najder Krzysztof (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.10.2015 do 11.05.2017:
• Rosół Robert (33% udziałów)
• Manżett Leszczyński Mikołaj (33% udziałów)