DECEMBER BRANDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000329721
NIP
5213541952
REGON
141816407

Podsumowanie

aktywa
49 tys.
przychód
282 tys.
zysk
25 tys.
wartość firmy
321 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SOLEC, 24
Kod pocztowy
00-403
Rejestracja
2009-05-18
Rozpoczęcie działalności
2009-05-15
Kapitał zakładowy
7500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja December branding osiągnęła 281 595 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 280 850 zł. Pozostałe przychody to 745 zł.
Całkowite koszty wyniosły 255 713 zł.
Zysk netto wyniósł 25 137 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 16 107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 281 595 zł w 2022 roku.
• 364 915 zł w 2021 roku.
• 330 561 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -8860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 137 zł w 2022 roku.
• -2230 zł w 2021 roku.
• 54 579 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji December branding wynosi 321 295 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 33 015 zł a 703 987 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -30 403 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 321 295 zł w 2022 roku.
• 310 469 zł w 2021 roku.
• 507 554 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów December branding wyniosła 48 529 zł.
a
ktywa obrotowe to 48 529 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 48 529 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 44 020 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4509 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -12 041 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 48 529 zł w 2022 roku.
• 117 339 zł w 2021 roku.
• 111 703 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania December branding wyniosły 4509 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 48 529 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4440 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4509 zł w 2022 roku
• 27 750 zł w 2021 roku
• 19 884 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja December branding wykazała przychody na poziomie 281 595 zł.
Organizacja zarobiła 28 627 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3490 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 137 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -964 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3490 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 496 zł w 2020 roku

Organizacja December branding wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Artystyczna i literacka działalność twórcza".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rosół Robert posiada 75 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Manżett Leszczyński Mikołaj posiada 75 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rosół Robert (50% udziałów)
• Manżett Leszczyński Mikołaj (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.05.2017 do 08.07.2019:
• Rosół Robert (33% udziałów)
• Manżett Leszczyński Mikołaj (33% udziałów)
• Najder Krzysztof (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.10.2015 do 11.05.2017:
• Rosół Robert (33% udziałów)
• Manżett Leszczyński Mikołaj (33% udziałów)