BONGO MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000324760
NIP
9522064819
REGON
141726791

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
0
zysk
-7 tys.
wartość firmy
844 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. RUMIANA, 38
Kod pocztowy
02-956
Rejestracja
2009-03-02
Rozpoczęcie działalności
2009-02-10
Kapitał zakładowy
40000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST W WYPADKU ZARZĄDU JEDNOOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W WYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Bongo media osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6992 zł.
Strata netto wyniosła 6992 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -181 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -50 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6992 zł w 2022 roku.
• -6663 zł w 2021 roku.
• -8054 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bongo media wynosi 844 132 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 502 040 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -327 945 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 844 132 zł w 2022 roku.
• 849 376 zł w 2021 roku.
• 854 374 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Bongo media wyniosła 1 322 898 zł.
a
ktywa trwałe to 214 600 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 108 298 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 322 898 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 125 510 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 197 388 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -74 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 322 898 zł w 2022 roku.
• 1 320 858 zł w 2021 roku.
• 1 313 521 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Bongo media wyniosły 197 388 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 322 898 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -62 578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 197 388 zł w 2022 roku
• 188 356 zł w 2021 roku
• 174 356 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Bongo media wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -6992 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6992 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3971 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Bongo media wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wit Mikołaj posiada 40 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Goczał Dariusz posiada 40 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Wit Mikołaj (50% udziałów)
• Goczał Dariusz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.02.2010 do 19.11.2015:
• Wit Mikołaj (25% udziałów)
• Fajks Mikołaj (25% udziałów)
• Śmiałkowski Kamil (25% udziałów)
• Goczał Karolina (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.03.2009 do 10.02.2010:
• Wit Mikołaj (25% udziałów)
• Fajks Mikołaj (25% udziałów)
• Śmiałkowski Kamil (25% udziałów)
• Goczał Dariusz (25% udziałów)