MARKETING RELACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000322803
NIP
9512275561
REGON
141743460

Podsumowanie

aktywa
908 tys.
przychód
2,7 mln
zysk
31 tys.
wartość firmy
2,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
MANGALIA, 4
Kod pocztowy
02-758
Rejestracja
2009-02-04
Rozpoczęcie działalności
2009-03-31
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.marketingrelacji.com
Email
info@marketingrelacji.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU - SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing relacji osiągnęła 2 732 501 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 729 241 zł. Pozostałe przychody to 3259 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 698 239 zł.
Zysk netto wyniósł 31 002 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -31 648 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 732 501 zł w 2022 roku.
• 2 612 267 zł w 2021 roku.
• 1 579 034 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -16 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 31 002 zł w 2022 roku.
• 393 498 zł w 2021 roku.
• 240 871 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing relacji wynosi 2 417 139 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 310 022 zł a 6 831 252 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3802 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 417 139 zł w 2022 roku.
• 3 763 714 zł w 2021 roku.
• 2 169 262 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing relacji wyniosła 907 859 zł.
a
ktywa trwałe to 436 725 zł.
a
ktywa obrotowe to 471 134 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 907 859 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 628 617 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 279 242 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 96 992 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 907 859 zł w 2022 roku.
• 1 042 723 zł w 2021 roku.
• 676 392 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing relacji wyniosły 279 242 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 907 859 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -15 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 279 242 zł w 2022 roku
• 445 108 zł w 2021 roku
• 472 275 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing relacji wykazała przychody na poziomie 2 732 501 zł.
Organizacja zarobiła 49 267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 265 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 31 002 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 37% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3481 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 265 zł w 2022 roku
• 35 225 zł w 2021 roku
• 22 827 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing relacji wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Autuch Małgorzata posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Skowronek Mariusz posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 19.03.2024 jest Autuch Małgorzata kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.01.2024 do 19.03.2024 była Autuch Małgorzata kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 10.12.2012 do 03.01.2024 najwięcej udziałów posiadała Załęcka Bożena . Jej udziały w tym czasie wynosiły 97%.