TRENDMAKER EFEKT MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA KRS
0000312246
NIP
6762382256
REGON
120759516

Podsumowanie

aktywa
985 tys.
przychód
151 tys.
zysk
-49 tys.
wartość firmy
101 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. GWIAŹDZISTA, 64
Kod pocztowy
53-413
Rejestracja
2008-08-29
Rozpoczęcie działalności
2008-09-10
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.trendmaker.pl
Email
studio@trendmaker.pl
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDEMU WSPÓLNIKOWI PRZYSŁUGUJE PRAWO DO REPERZENTOWANIA SPÓŁKI SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Trendmaker efekt marketing osiągnęła 150 759 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 361 zł. Pozostałe przychody to 101 399 zł.
Całkowite koszty wyniosły 98 356 zł.
Strata netto wyniosła 48 995 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -343 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 150 759 zł w 2022 roku.
• 712 423 zł w 2021 roku.
• 1 114 302 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -192 352 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -48 995 zł w 2022 roku.
• 113 537 zł w 2021 roku.
• 59 443 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trendmaker efekt marketing wynosi 100 506 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 376 899 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 095 295 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 100 506 zł w 2022 roku.
• 929 095 zł w 2021 roku.
• 980 639 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Trendmaker efekt marketing wyniosła 984 535 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 788 747 zł.
a
ktywa obrotowe to 195 788 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 984 535 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -88 979 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 073 515 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -524 670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 984 535 zł w 2022 roku.
• 1 091 658 zł w 2021 roku.
• 2 392 600 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła -87%.
Marża netto wyniosła -32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Trendmaker efekt marketing wyniosły 1 073 515 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 984 535 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 109%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -325 666 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 073 515 zł w 2022 roku
• 1 131 643 zł w 2021 roku
• 2 429 196 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 109% w 2022 roku
• 104% w 2021 roku
• 102% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Trendmaker efekt marketing wykazała przychody na poziomie 150 759 zł.
Organizacja zarobiła -48 995 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -48 995 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 29 527 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Trendmaker efekt marketing wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki