Organizacja Trendmaker efekt marketing osiągnęła 150 759 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 361 zł. Pozostałe przychody to 101 399 zł.
Całkowite koszty wyniosły 98 356 zł.
Strata netto wyniosła 48 995 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -343 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 150 759 zł w 2022 roku.
• 712 423 zł w 2021 roku.
• 1 114 302 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -192 352 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -48 995 zł w 2022 roku.
• 113 537 zł w 2021 roku.
• 59 443 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trendmaker efekt marketing wynosi 100 506 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 376 899 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 095 295 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 100 506 zł w 2022 roku.
• 929 095 zł w 2021 roku.
• 980 639 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Trendmaker efekt marketing wyniosła 984 535 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 788 747 zł.
a
ktywa obrotowe to 195 788 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 984 535 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -88 979 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 073 515 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -524 670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 984 535 zł w 2022 roku.
• 1 091 658 zł w 2021 roku.
• 2 392 600 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła -87%.
Marża netto wyniosła -32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Trendmaker efekt marketing wyniosły 1 073 515 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 984 535 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 109%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -325 666 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 073 515 zł w 2022 roku
• 1 131 643 zł w 2021 roku
• 2 429 196 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 109% w 2022 roku
• 104% w 2021 roku
• 102% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Trendmaker efekt marketing wykazała przychody na poziomie 150 759 zł.
Organizacja zarobiła -48 995 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -48 995 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 29 527 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku