UNITED BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000305891
NIP
6040096239
REGON
220614861

Podsumowanie

aktywa
1 tys.
przychód
5 tys.
zysk
3 tys.
wartość firmy
16 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
KOLBUDY
Adres
BABI DÓŁ, 29
Kod pocztowy
83-050
Rejestracja
2008-05-13
Rozpoczęcie działalności
2008-06-10
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SPÓŁKI SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO DO CZTERECH CZŁONKÓW, W TYM Z PREZESA ZARZĄDU. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja United brands osiągnęła 4660 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4660 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1353 zł.
Zysk netto wyniósł 3307 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4660 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1083 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3307 zł w 2022 roku.
• -1230 zł w 2021 roku.
• -2712 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji United brands wynosi 16 333 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 46 292 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3266 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 333 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów United brands wyniosła 1108 zł.
a
ktywa obrotowe to 1108 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1108 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -198 981 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 200 089 zł.
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1108 zł w 2022 roku.
• 1108 zł w 2021 roku.
• 1108 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 299%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła 71%.
Marża netto wyniosła 71%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 117105.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 117105.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania United brands wyniosły 200 089 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1108 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18,064%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 200 089 zł w 2022 roku
• 203 396 zł w 2021 roku
• 202 166 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18064% w 2022 roku
• 18363% w 2021 roku
• 18252% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja United brands wykazała przychody na poziomie 4660 zł.
Organizacja zarobiła 3307 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3307 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja United brands wykazała zysk netto większy niż 48% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 48% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 5% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Studio Cartoons Comércio E Distribuicâo De Brindes Lda (spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Prawa Portugalskiego) posiada 800 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Kaniuka Krzysztof posiada 200 udziałów, które stanowią 20% firmy.