Organizacja Coffee promotion osiągnęła 51 293 383 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 51 212 057 zł. Pozostałe przychody to 81 326 zł.
Całkowite koszty wyniosły 49 546 273 zł.
Zysk netto wyniósł 1 665 784 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 986 849 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 51 293 383 zł w 2022 roku.
• 24 183 026 zł w 2021 roku.
• 22 517 122 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 212 291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 665 784 zł w 2022 roku.
• 418 378 zł w 2021 roku.
• 1 548 020 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Coffee promotion wynosi 49 081 921 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 223 195 zł a 128 233 459 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 837 394 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 49 081 921 zł w 2022 roku.
• 24 769 386 zł w 2021 roku.
• 27 863 566 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Coffee promotion wyniosła 30 571 909 zł.
a
ktywa trwałe to 12 024 184 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 547 725 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 571 909 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 964 260 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 607 649 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 184 525 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 571 909 zł w 2022 roku.
• 21 153 273 zł w 2021 roku.
• 17 780 818 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Coffee promotion wyniosły 19 607 649 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 571 909 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 855 198 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 607 649 zł w 2022 roku
• 11 854 797 zł w 2021 roku
• 8 900 720 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 50% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Coffee promotion wykazała przychody na poziomie 51 293 383 zł.
Organizacja zarobiła 1 665 784 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 665 784 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 415 664 zł w 2020 roku