Organizacja Kompania reklamowa osiągnęła 4 788 475 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 787 977 zł. Pozostałe przychody to 497 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 944 482 zł.
Strata netto wyniosła 156 505 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -538 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 788 475 zł w 2022 roku.
• 3 923 825 zł w 2021 roku.
• 5 109 305 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -54 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -156 505 zł w 2022 roku.
• 15 005 zł w 2021 roku.
• -931 487 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kompania reklamowa wynosi 3 192 316 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 11 971 187 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -651 493 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 192 316 zł w 2022 roku.
• 2 675 902 zł w 2021 roku.
• 3 406 203 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kompania reklamowa wyniosła 855 545 zł.
a
ktywa trwałe to 28 804 zł.
a
ktywa obrotowe to 826 741 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 855 545 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -347 865 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 203 410 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -262 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 855 545 zł w 2022 roku.
• 1 315 791 zł w 2021 roku.
• 1 107 907 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kompania reklamowa wyniosły 1 203 410 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 855 545 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 141%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 74 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 203 410 zł w 2022 roku
• 1 507 151 zł w 2021 roku
• 1 314 271 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 141% w 2022 roku
• 115% w 2021 roku
• 119% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kompania reklamowa wykazała przychody na poziomie 4 788 475 zł.
Organizacja zarobiła -156 505 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -156 505 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5833 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku