KOMPANIA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000293212
NIP
5272559178
REGON
141199133

Podsumowanie

aktywa
856 tys.
przychód
4,8 mln
zysk
-157 tys.
wartość firmy
3,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WOLSKA, 84/86
Kod pocztowy
01-141
Rejestracja
2007-11-21
Rozpoczęcie działalności
2007-12-01
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Kompania reklamowa osiągnęła 4 788 475 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 787 977 zł. Pozostałe przychody to 497 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 944 482 zł.
Strata netto wyniosła 156 505 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -538 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 788 475 zł w 2022 roku.
• 3 923 825 zł w 2021 roku.
• 5 109 305 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -54 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -156 505 zł w 2022 roku.
• 15 005 zł w 2021 roku.
• -931 487 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kompania reklamowa wynosi 3 192 316 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 11 971 187 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -651 493 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 192 316 zł w 2022 roku.
• 2 675 902 zł w 2021 roku.
• 3 406 203 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Kompania reklamowa wyniosła 855 545 zł.
a
ktywa trwałe to 28 804 zł.
a
ktywa obrotowe to 826 741 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 855 545 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -347 865 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 203 410 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -262 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 855 545 zł w 2022 roku.
• 1 315 791 zł w 2021 roku.
• 1 107 907 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Kompania reklamowa wyniosły 1 203 410 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 855 545 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 141%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 74 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 203 410 zł w 2022 roku
• 1 507 151 zł w 2021 roku
• 1 314 271 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 141% w 2022 roku
• 115% w 2021 roku
• 119% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Kompania reklamowa wykazała przychody na poziomie 4 788 475 zł.
Organizacja zarobiła -156 505 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -156 505 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5833 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Kompania reklamowa wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pozostała działalność wydawnicza".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Dąbrowski Andrzej posiada 334 udziałów, które stanowią 33.4% firmy.
Molasy Karol posiada 334 udziałów, które stanowią 33.4% firmy.
Stalmach Joanna posiada 332 udziałów, które stanowią 33.2% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Molasy Karol (33% udziałów)
• Dąbrowski Andrzej (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.11.2020 do 10.10.2023:
• Molasy Karol (50% udziałów)
• Dąbrowski Andrzej (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.11.2007 do 12.11.2020:
• Łączka Wojciech (50% udziałów)
• Dąbrowski Andrzej (50% udziałów)

Podobne organizacje do KOMPANIA REKLAMOWA