SWIIFT AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000287748
NIP
5252406112
REGON
141040310

Podsumowanie

aktywa
539 tys.
przychód
90 tys.
zysk
-11 tys.
wartość firmy
274 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PELPLIŃSKA, 21
Kod pocztowy
01-683
Rejestracja
2007-09-04
Rozpoczęcie działalności
2007-08-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Swiift agencja reklamowa osiągnęła 89 554 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 585 zł. Pozostałe przychody to 38 969 zł.
Całkowite koszty wyniosły 61 646 zł.
Strata netto wyniosła 11 061 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -10 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 89 554 zł w 2019 roku.
• 355 102 zł w 2018 roku.
• 110 339 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -39 794 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 061 zł w 2019 roku.
• 237 594 zł w 2018 roku.
• 68 526 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Swiift agencja reklamowa wynosi 274 312 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 144 583 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -59 031 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 274 312 zł w 2019 roku.
• 1 410 017 zł w 2018 roku.
• 392 374 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Swiift agencja reklamowa wyniosła 539 438 zł.
a
ktywa obrotowe to 539 438 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 539 438 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 286 146 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 253 293 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 964 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 539 438 zł w 2019 roku.
• 632 574 zł w 2018 roku.
• 491 510 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -59.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -37.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Swiift agencja reklamowa wyniosły 253 293 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 539 438 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -89 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 253 293 zł w 2019 roku
• 335 368 zł w 2018 roku
• 431 898 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2019 roku
• 53% w 2018 roku
• 88% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Swiift agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 89 554 zł.
Organizacja zarobiła -10 402 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 659 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 061 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 330 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 659 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Swiift agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.0005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kiljańska Anna posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pilecka Różycka Beata posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Pilecka Różycka Beata (50% udziałów)
• Kiljańska Anna (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 13.09.2011 do 25.09.2012 była Lopez Parra Anna kontrolująca 50% udziałów.
W okresie od 04.09.2007 do 13.09.2011 najwięcej udziałów posiadała Lopez Parra Anna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 50%.