SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Brand springs poland osiągnęła 118 448 188 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 114 345 962 zł. Pozostałe przychody to 4 102 226 zł.
Całkowite koszty wyniosły 110 020 439 zł.
Zysk netto wyniósł 4 325 523 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 17 289 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 118 448 188 zł w 2023 roku.
• 90 760 949 zł w 2022 roku.
• 80 370 314 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 065 195 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 325 523 zł w 2023 roku.
• 1 957 693 zł w 2022 roku.
• -350 022 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand springs poland wynosi 3,24 mln zł.
EBITDA Brand springs poland wynosi 8,09 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
919 617 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 243 214 zł w
2023 roku.
• 4 414 926 zł w
2022 roku.
• 964 949 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 611 309 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 8 087 902 zł w
2023 roku.
• 8 781 182 zł w
2022 roku.
• 4 702 489 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand springs poland wynosi 140 127 046 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
43 255 226 zł a 296 120 471 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 098 106 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 140 127 046 zł w 2023 roku.
• 92 669 799 zł w 2022 roku.
• 75 941 154 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand springs poland wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,339% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,45% w 2022 roku.
• 1,55% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 6 869 006
zł.
Koszty operacyjne Brand springs poland wyniosły 111 102 748
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
887 867 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 6 869 006 zł w 2023 roku
• 5 932 844 zł w 2022 roku
• 4 565 658 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
•
6% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand springs poland wyniosła 139 664 081 zł.
a
ktywa trwałe to 55 564 803 zł.
a
ktywa obrotowe to 84 099 277 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 664 081 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 58 479 329 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 81 184 752 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 782 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 664 081 zł w 2023 roku.
• 104 083 207 zł w 2022 roku.
• 83 817 551 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand springs poland wyniosły 81 184 752 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 664 081 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 864 961 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 81 184 752 zł w 2023 roku
• 71 640 901 zł w 2022 roku
• 54 002 957 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 69% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand springs poland wykazała przychody na poziomie 118 448 188 zł.
Organizacja zarobiła 4 325 523 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 325 523 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1805 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 543 315 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku