WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. ZARZĄD REPREZENTUJE SPÓŁKĘ NA ZEWNĄTRZ W STOSUNKU DO WŁADZ I OSÓB TRZECICH W SĄDZIE I POZA SĄDEM; 2. DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE (JEDNOOSOBOWO).
Organizacja Miejskiej Komunikacji Samochodowej osiągnęła 1 891 429 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 891 424 zł. Pozostałe przychody to 5 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 537 835 zł.
Zysk netto wyniósł 353 589 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 70 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 891 429 zł w 2024 roku.
• 433 902 zł w 2023 roku.
• 304 846 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -56 281 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 353 589 zł w 2024 roku.
• -574 094 zł w 2023 roku.
• -232 209 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Miejskiej Komunikacji Samochodowej wynosi 3 095 013 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
419 703 zł a 4 950 249 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 223 667 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 095 013 zł w 2024 roku.
• 443 779 zł w 2023 roku.
• 788 313 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Miejskiej Komunikacji Samochodowej wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Miejskiej Komunikacji Samochodowej wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,41% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Miejskiej Komunikacji Samochodowej charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Miejskiej Komunikacji Samochodowej wynosi 87 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 54 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 155 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 54 tys. zł a 155 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
8 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 87 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 49 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 54 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 155 tys. zł w 2024 roku.
• 41 tys. zł w 2023 roku.
• 218 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 946 374
zł.
Koszty operacyjne Miejskiej Komunikacji Samochodowej wyniosły 1 531 103
zł.
Wynagrodzenia stanowią 62%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
82 737 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 946 374 zł w 2024 roku
• 613 746 zł w 2023 roku
• 332 958 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
62% w 2024 roku
•
61% w 2023 roku
•
62% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Miejskiej Komunikacji Samochodowej wyniosła 1 091 695 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 116 675 zł.
a
ktywa obrotowe to 806 188 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 168 833 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 922 863 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 559 605 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 363 258 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -63 311 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 922 863 zł w 2024 roku.
• 504 907 zł w 2023 roku.
• 1 058 840 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 63%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Miejskiej Komunikacji Samochodowej wyniosły 363 258 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 922 863 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 363 258 zł w 2024 roku
• 298 891 zł w 2023 roku
• 278 730 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Miejskiej Komunikacji Samochodowej wykazała przychody na poziomie 1 891 429 zł.
Organizacja zarobiła 353 589 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 353 589 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Miejskiej Komunikacji Samochodowej wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bujak Edward
posiada 1489 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Rzeźnik Dominik
posiada 1489 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Bujak Edward (50% udziałów)
• Rzeźnik Dominik (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 19.11.2013 do 23.02.2024
był Pks Tarnobrzeg
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 12.10.2010 do 19.11.2013 najwięcej udziałów posiadał Pks Tarnobrzeg . Jego udziały w tym czasie wynosiły 69%.
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO MIEJSKIEJ KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ