Organizacja "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz osiągnęła 6 973 180 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 973 124 zł. Pozostałe przychody to 56 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 028 214 zł.
Strata netto wyniosła 55 090 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -179 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 973 180 zł w 2022 roku.
• 5 606 328 zł w 2021 roku.
• 5 075 918 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -40 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -55 090 zł w 2022 roku.
• -45 097 zł w 2021 roku.
• -24 965 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wynosi 7 148 389 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 17 432 949 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -238 821 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 148 389 zł w 2022 roku.
• 6 278 472 zł w 2021 roku.
• 5 958 688 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wyniosła 3 797 834 zł.
a
ktywa trwałe to 1 306 341 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 032 353 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 459 139 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 797 834 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 332 803 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 465 030 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -84 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 797 834 zł w 2022 roku.
• 3 876 903 zł w 2021 roku.
• 3 847 082 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wyniosły 465 030 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 797 834 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -82 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 465 030 zł w 2022 roku
• 489 009 zł w 2021 roku
• 414 092 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wykazała przychody na poziomie 6 973 180 zł.
Organizacja zarobiła -55 090 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -55 090 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do "TRANSPORT I SPEDYCJA" BARBARA LACHOWSKA- ZARĘBKIEWICZ