Organizacja Mid ocean brands polska osiągnęła 54 835 278 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 54 835 278 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 46 893 328 zł.
Zysk netto wyniósł 7 941 949 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 347 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 54 835 278 zł w 2022 roku.
• 32 814 179 zł w 2021 roku.
• 22 755 120 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 806 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7 941 949 zł w 2022 roku.
• 4 625 031 zł w 2021 roku.
• 3 635 371 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mid ocean brands polska wynosi 74 318 611 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 993 962 zł a 137 088 194 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 063 061 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 74 318 611 zł w 2022 roku.
• 43 882 518 zł w 2021 roku.
• 32 475 590 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mid ocean brands polska wyniosła 13 934 241 zł.
a
ktywa trwałe to 108 959 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 825 282 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 934 241 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 991 949 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 942 291 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 793 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 934 241 zł w 2022 roku.
• 6 477 887 zł w 2021 roku.
• 4 679 684 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mid ocean brands polska wyniosły 5 942 291 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 934 241 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 987 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 942 291 zł w 2022 roku
• 1 802 856 zł w 2021 roku
• 994 313 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mid ocean brands polska wykazała przychody na poziomie 54 835 278 zł.
Organizacja zarobiła 9 811 325 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 869 375 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7 941 949 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 189 578 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 869 375 zł w 2022 roku
• 1 085 164 zł w 2021 roku
• 857 468 zł w 2020 roku