MID OCEAN BRANDS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000196897
NIP
1132465179
REGON
015669480

Podsumowanie

aktywa
13,9 mln
przychód
54,8 mln
zysk
7,9 mln
wartość firmy
74,3 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
RUDA ŚLĄSKA
Adres
UL. ALEJA RODZINY GÜRTLERÓW, 98
Kod pocztowy
41-700
Rejestracja
2004-02-25
Rozpoczęcie działalności
2004-04-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Strona www
www.midocean.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mid ocean brands polska osiągnęła 54 835 278 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 54 835 278 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 46 893 328 zł.
Zysk netto wyniósł 7 941 949 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 347 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 54 835 278 zł w 2022 roku.
• 32 814 179 zł w 2021 roku.
• 22 755 120 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 806 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7 941 949 zł w 2022 roku.
• 4 625 031 zł w 2021 roku.
• 3 635 371 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mid ocean brands polska wynosi 74 318 611 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 993 962 zł a 137 088 194 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 063 061 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 74 318 611 zł w 2022 roku.
• 43 882 518 zł w 2021 roku.
• 32 475 590 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mid ocean brands polska wyniosła 13 934 241 zł.
a
ktywa trwałe to 108 959 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 825 282 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 934 241 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 991 949 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 942 291 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 793 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 934 241 zł w 2022 roku.
• 6 477 887 zł w 2021 roku.
• 4 679 684 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mid ocean brands polska wyniosły 5 942 291 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 934 241 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 987 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 942 291 zł w 2022 roku
• 1 802 856 zł w 2021 roku
• 994 313 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mid ocean brands polska wykazała przychody na poziomie 54 835 278 zł.
Organizacja zarobiła 9 811 325 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 869 375 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7 941 949 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 189 578 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 869 375 zł w 2022 roku
• 1 085 164 zł w 2021 roku
• 857 468 zł w 2020 roku

Organizacja Mid ocean brands polska wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mid Ocean Brands B.v. posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.05.2017 jest Mid Ocean Brands B.v. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.02.2004 do 26.05.2017 był Mid Ocean Holding B.v. kontrolując 100% udziałów.