SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW ORAZ PODPISYWANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁKI, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA 200000 (DWUSTU TYSIĘCY) ZŁ UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, NATOMIAST ROZPORZĄDZANIE PRAWEM I ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ PONAD WYMIENIONĄ KWOTĘ WYMAGA ŁĄCZNEGO DZIAŁANIA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA.
Organizacja Agencja Reklamowa S 4 Kraków osiągnęła 299 201 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 299 201 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 284 562 zł.
Zysk netto wyniósł 14 639 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -62 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 299 201 zł w 2024 roku.
• 432 265 zł w 2023 roku.
• 236 001 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 639 zł w 2024 roku.
• 9613 zł w 2023 roku.
• -128 399 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowa S 4 Kraków wynosi 16 tys. zł.
EBITDA Agencja Reklamowa S 4 Kraków wynosi 16 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa S 4 Kraków wynosi 308 098 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
50 073 zł a 748 003 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -45 057 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 308 098 zł w 2024 roku.
• 365 722 zł w 2023 roku.
• 189 218 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa S 4 Kraków wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa S 4 Kraków charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 122 100
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa S 4 Kraków wyniosły 283 099
zł.
Wynagrodzenia stanowią 43%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
15 952 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 122 100 zł w 2024 roku
• 42 022 zł w 2023 roku
• 20 588 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
43% w 2024 roku
•
10% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa S 4 Kraków wyniosła 112 641 zł.
a
ktywa obrotowe to 112 641 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 112 641 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 66 764 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 877 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -18 398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 112 641 zł w 2024 roku.
• 58 949 zł w 2023 roku.
• 46 657 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa S 4 Kraków wyniosły 45 877 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 112 641 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 877 zł w 2024 roku
• 6824 zł w 2023 roku
• 4145 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2024 roku
• 12% w 2023 roku
• 9% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa S 4 Kraków wykazała przychody na poziomie 299 201 zł.
Organizacja zarobiła 16 087 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1448 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 639 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 82 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1448 zł w 2024 roku
• 951 zł w 2023 roku
• 514 zł w 2022 roku
Organizacja Agencja Reklamowa S 4 Kraków wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Stanisz Michał
posiada 25 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Kałuża Michał
posiada 25 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Wawro Norbert
posiada 25 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Pleti Marcin
posiada 25 udziałów,
które stanowią 25.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Stanisz Michał (25% udziałów)
• Wawro Norbert (25% udziałów)
• Pleti Marcin (25% udziałów)
• Kałuża Michał (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.08.2006 do 12.10.2006:
• Stanisz Michał (25% udziałów)
• Wawro Norbert (25% udziałów)
• Pleti Marcin (25% udziałów)
• Kałuża Michał (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.03.2004 do 30.08.2006:
• Stanisz Michał (25% udziałów)
• Wawro Norbert (25% udziałów)
• Pleti Marcin (25% udziałów)
• Kałuża Michał (25% udziałów)
Podobne organizacje do
AGENCJA REKLAMOWA S 4 KRAKÓW