AGENCJA REKLAMOWA S 4 KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000181087
NIP
6762169887
REGON
357226621

Podsumowanie

aktywa
47 tys.
przychód
236 tys.
zysk
-128 tys.
wartość firmy
189 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. KRAKUSA, 11
Kod pocztowy
30-535
Rejestracja
2003-12-10
Rozpoczęcie działalności
2000-11-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW ORAZ PODPISYWANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁKI, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA 200000 (DWUSTU TYSIĘCY) ZŁ UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, NATOMIAST ROZPORZĄDZANIE PRAWEM I ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ PONAD WYMIENIONĄ KWOTĘ WYMAGA ŁĄCZNEGO DZIAŁANIA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa s 4 kraków osiągnęła 236 001 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 236 001 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 364 399 zł.
Strata netto wyniosła 128 399 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -100 307 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 236 001 zł w 2022 roku.
• 213 229 zł w 2021 roku.
• 260 174 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -26 672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -128 399 zł w 2022 roku.
• 14 787 zł w 2021 roku.
• 10 281 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa s 4 kraków wynosi 189 218 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 590 001 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -86 855 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 189 218 zł w 2022 roku.
• 329 482 zł w 2021 roku.
• 331 667 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa s 4 kraków wyniosła 46 657 zł.
a
ktywa obrotowe to 46 657 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 46 657 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 512 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4145 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -38 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 46 657 zł w 2022 roku.
• 173 570 zł w 2021 roku.
• 169 757 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -275%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -302%.
Marża operacyjna wyniosła -54%.
Marża netto wyniosła -54%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -61.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa s 4 kraków wyniosły 4145 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 46 657 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -17 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4145 zł w 2022 roku
• 2659 zł w 2021 roku
• 13 633 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa s 4 kraków wykazała przychody na poziomie 236 001 zł.
Organizacja zarobiła -127 885 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 514 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -128 399 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -72 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 514 zł w 2022 roku
• 1463 zł w 2021 roku
• 1017 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa s 4 kraków wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 53% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Stanisz Michał posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Wawro Norbert posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Pleti Marcin posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Kałuża Michał posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Wawro Norbert (25% udziałów)
• Kałuża Michał (25% udziałów)
• Stanisz Michał (25% udziałów)
• Pleti Marcin (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.08.2006 do 12.10.2006:
• Wawro Norbert (25% udziałów)
• Kałuża Michał (25% udziałów)
• Stanisz Michał (25% udziałów)
• Pleti Marcin (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.03.2004 do 30.08.2006:
• Wawro Norbert (25% udziałów)
• Kałuża Michał (25% udziałów)
• Stanisz Michał (25% udziałów)
• Pleti Marcin (25% udziałów)