"SYNDYKAT MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000180613
NIP
1181705821
REGON
015588711

Podsumowanie

aktywa
52 tys.
przychód
5 tys.
zysk
4 tys.
wartość firmy
55 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SKARBKA Z GÓR, 128
Kod pocztowy
03-287
Rejestracja
2003-11-24
Rozpoczęcie działalności
2003-11-04
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJACY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "syndykat marketingu bezpośredniego" osiągnęła 4861 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4861 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 437 zł.
Zysk netto wyniósł 4424 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 972 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4861 zł w 2022 roku.
• 54 226 zł w 2021 roku.
• 21 622 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4424 zł w 2022 roku.
• -1795 zł w 2021 roku.
• 353 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "syndykat marketingu bezpośredniego" wynosi 54 938 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 7292 zł a 181 346 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 54 938 zł w 2022 roku.
• 66 835 zł w 2021 roku.
• 47 857 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "syndykat marketingu bezpośredniego" wyniosła 52 337 zł.
a
ktywa trwałe to 50 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 2337 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 337 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 45 337 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7000 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -3452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 337 zł w 2022 roku.
• 52 913 zł w 2021 roku.
• 69 708 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża netto wyniosła 91%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "syndykat marketingu bezpośredniego" wyniosły 7000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 337 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7000 zł w 2022 roku
• 12 000 zł w 2021 roku
• 27 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "syndykat marketingu bezpośredniego" wykazała przychody na poziomie 4861 zł.
Organizacja zarobiła 4861 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 437 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4424 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 87 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 437 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 35 zł w 2020 roku

Organizacja "syndykat marketingu bezpośredniego" wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 20% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bloom & Winkler posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 18.10.2023 jest Bloom & Winkler kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.03.2004 do 18.10.2023:
• Ultrasoft (50% udziałów)
• Bloom & Winkler (50% udziałów)
W okresie od 24.11.2003 do 11.03.2004 najwięcej udziałów posiadała Borucka Lucyna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.