Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" osiągnęła 221 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 221 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 75 157 zł.
Strata netto wyniosła 74 936 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -698 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 221 zł w 2024 roku.
• 67 012 zł w 2023 roku.
• 1 005 845 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -154 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -74 936 zł w 2024 roku.
• -53 267 zł w 2023 roku.
• -21 267 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wynosi -75 tys. zł.
EBITDA Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wynosi -62 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wynosi 147 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 552 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 213 212 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 147 zł w 2024 roku.
• 82 815 zł w 2023 roku.
• 748 654 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2024 roku.
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wyniosły 75 034
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-11 411 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 4800 zł w 2023 roku
• 60 155 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
4% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wyniosła 79 546 zł.
a
ktywa obrotowe to 79 546 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 79 546 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -24 082 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 103 628 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -227 141 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 79 546 zł w 2024 roku.
• 96 923 zł w 2023 roku.
• 111 583 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -94%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 311%.
Marża operacyjna wyniosła -33,853%.
Marża netto wyniosła -33,909%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4840 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4847.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wyniosły 103 628 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 79 546 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 130%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8879 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 103 628 zł w 2024 roku
• 46 068 zł w 2023 roku
• 7461 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 130% w 2024 roku
• 48% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wykazała przychody na poziomie 221 zł.
Organizacja zarobiła -74 936 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -74 936 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -27 156 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Agencja reklamowo-handlowa "cmyk" wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 13% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wrona Krzysztof
posiada 49 udziałów, które stanowią 96.1% firmy.
Największym udziałowcem od 17.04.2020 jest
Wrona Krzysztof
kontrolujący 96% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.04.2014 do 17.04.2020
był Wrona Krzysztof
kontrolując 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.01.2006 do 15.04.2014:
• Filipenka Aliaksandr (33% udziałów)
• Wrona Krzysztof (33% udziałów)
• Hanchar Mikalai (33% udziałów)
Podobne organizacje do
AGENCJA REKLAMOWO-HANDLOWA "CMYK"