Organizacja Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej osiągnęła 46 689 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 961 zł. Pozostałe przychody to 22 728 zł.
Całkowite koszty wyniosły 263 067 zł.
Strata netto wyniosła 239 106 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6603 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 46 689 zł w 2024 roku.
• 1 455 098 zł w 2023 roku.
• 201 075 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -34 155 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -239 106 zł w 2024 roku.
• 788 242 zł w 2023 roku.
• -120 333 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej wynosi 299 863 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 433 262 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 42 753 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 299 863 zł w 2024 roku.
• 4 871 099 zł w 2023 roku.
• 291 085 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 232 640
zł.
Koszty operacyjne Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej wyniosły 277 478
zł.
Wynagrodzenia stanowią 84%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
33 186 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 232 640 zł w 2024 roku
• 419 768 zł w 2023 roku
• 225 943 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
84% w 2024 roku
•
79% w 2023 roku
•
70% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej wyniosła 466 818 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 186 zł.
a
ktywa obrotowe to 466 633 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 466 818 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 358 316 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 108 503 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 631 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 466 818 zł w 2024 roku.
• 1 084 539 zł w 2023 roku.
• 224 799 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -67%.
Marża operacyjna wyniosła -1,058%.
Marża netto wyniosła -512%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -150.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -72.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej wyniosły 108 503 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 466 818 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 497 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 108 503 zł w 2024 roku
• 87 118 zł w 2023 roku
• 15 419 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2024 roku
• 8% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej wykazała przychody na poziomie 46 689 zł.
Organizacja zarobiła -239 106 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -239 106 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 55 187 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Dąbrowie Tarnowskiej wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pozostałe badania i analizy techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 17% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEGO W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ W LIKWIDACJ