MEDIA ROOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000764194
NIP
7123378679
REGON
382120930

Podsumowanie

aktywa
83 tys.
przychód
112 tys.
zysk
10 tys.
wartość firmy
168 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. OKOPOWA, 20
Kod pocztowy
20-020
Rejestracja
2018-12-21
Rozpoczęcie działalności
2018-12-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
mediaroom.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media room osiągnęła 112 306 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 112 304 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 102 508 zł.
Zysk netto wyniósł 9796 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 28 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 112 306 zł w 2022 roku.
• 557 110 zł w 2021 roku.
• 180 356 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9796 zł w 2022 roku.
• 38 552 zł w 2021 roku.
• 14 214 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media room wynosi 168 381 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 54 325 zł a 289 734 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 42 095 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 168 381 zł w 2022 roku.
• 572 593 zł w 2021 roku.
• 195 155 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media room wyniosła 82 795 zł.
a
ktywa obrotowe to 82 795 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 82 795 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 72 433 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 362 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 699 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 82 795 zł w 2022 roku.
• 406 223 zł w 2021 roku.
• 380 305 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media room wyniosły 10 362 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 82 795 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 362 zł w 2022 roku
• 343 586 zł w 2021 roku
• 356 219 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media room wykazała przychody na poziomie 112 306 zł.
Organizacja zarobiła 10 918 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1122 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9796 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 281 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1122 zł w 2022 roku
• 3891 zł w 2021 roku
• 1468 zł w 2020 roku

Organizacja Media room wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bujak Vel Bujakowska Julia posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Bujak Vel Bujakowska Małgorzata posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 06.06.2023 jest Bujak Vel Bujakowska Julia kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.04.2022 do 06.06.2023 była Bujak Vel Bujakowska Julia kontrolująca 99% udziałów.
W okresie od 21.12.2018 do 27.04.2022 najwięcej udziałów posiadała Bujak Vel Bujakowska Julia . Jej udziały w tym czasie wynosiły 70%.