KALATA MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000145564
NIP
1182083497
REGON
015330540

Podsumowanie

aktywa
55 tys.
przychód
130 tys.
zysk
36 tys.
wartość firmy
229 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
PŁOCHOCIN
Adres
1 MAJA, 17 B
Kod pocztowy
05-860
Rejestracja
2003-01-07
Rozpoczęcie działalności
2003-03-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE I OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA: PREZES ZARZĄDU - SAMODZIELNIE I JEDNOOSOBOWO, ALBO WICEPREZES ZARZĄDU - SAMODZIELNIE I JEDNOOSOBOWO LUB WSPÓŁDZIAŁAJĄCY ZE SOBĄ DWAJ POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU ALBO JEDEN Z POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Branże
Pozostała działalność wydawnicza HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU DETALICZNEGO POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI HANDEL HURTOWY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Działalność komercyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana WYNAJEM I DZIERŻAWA Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Pozaszkolne formy edukacji DZIAŁALNOŚĆ TWÓRCZA ZWIĄZANA Z KULTURĄ I ROZRYWKĄ Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Nadawanie programów radiofonicznych POZOSTAŁA INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA Działalność agencji pracy tymczasowej DZIAŁALNOŚĆ BIBLIOTEK, ARCHIWÓW, MUZEÓW ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z KULTURĄ Produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI, POŚREDNIKÓW I AGENTÓW TURYSTYCZNYCH ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI I DZIAŁALNOŚCI Z NIĄ ZWIĄZANE Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą DZIAŁALNOŚĆ SPORTOWA, ROZRYWKOWA I REKREACYJNA Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA ZAKWATEROWANIE DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z WYŻYWIENIEM Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów POZOSTAŁA PRODUKCJA WYROBÓW Produkcja odzieży, z wyłączeniem wyrobów futrzarskich Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Produkcja obuwia Działalność związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność centrów telefonicznych (call center) Produkcja wyrobów futrzarskich DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA Działalność wspomagająca edukację PRODUKCJA MEBLI Działalność paramedyczna Produkcja pozostałych artykułów spożywczych Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana Doradztwo związane z zarządzaniem HANDEL HURTOWY I DETALICZNY POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI; NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Działalność fizjoterapeutyczna

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Kalata media osiągnęła 130 138 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 130 138 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 94 637 zł.
Zysk netto wyniósł 35 501 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 10 946 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 130 138 zł w 2022 roku.
• 129 657 zł w 2021 roku.
• 122 206 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 20 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 501 zł w 2022 roku.
• 26 623 zł w 2021 roku.
• 38 368 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kalata media wynosi 228 763 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 497 014 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 35 698 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 228 763 zł w 2022 roku.
• 192 929 zł w 2021 roku.
• 234 943 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Kalata media wyniosła 54 921 zł.
a
ktywa trwałe to 1403 zł.
a
ktywa obrotowe to 53 519 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 921 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -207 998 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 262 919 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -149 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 921 zł w 2022 roku.
• 763 785 zł w 2021 roku.
• 763 638 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Kalata media wyniosły 262 919 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 921 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 479%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -163 135 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 262 919 zł w 2022 roku
• 1 007 284 zł w 2021 roku
• 1 033 759 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 68.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 479% w 2022 roku
• 132% w 2021 roku
• 135% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Kalata media wykazała przychody na poziomie 130 138 zł.
Brak danych

Organizacja Kalata media wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Pozostała działalność wydawnicza".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kalata Anna posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Beermann Agnieszka posiada 5 udziałów, które stanowią 5% firmy.
Największym udziałowcem od 29.02.2012 jest Kalata Anna kontrolujący 95% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.01.2003 do 29.02.2012:
• Kalata Anna (50% udziałów)
• Karmowska Magdalena (50% udziałów)

Podobne organizacje do KALATA MEDIA