GRUPA HANDLOWO MARKETINGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000141687
NIP
6272424668
REGON
277638280

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
15,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
102 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
254 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
72,9 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CHORZÓW
Adres
KATOWICKA, 115
Kod pocztowy
41-500
Rejestracja
2002-12-03
Rozpoczęcie działalności
2001-10-05
Kapitał zakładowy
126000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO ORAZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa Handlowo Marketingowa osiągnęła 102 009 133 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 101 801 472 zł. Pozostałe przychody to 207 661 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 101 547 368 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 254 104 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 5 564 871 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 009 133 zł w 2024 roku.
• 99 428 788 zł w 2023 roku.
• 103 274 259 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6685 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 254 104 zł w 2024 roku.
• 372 147 zł w 2023 roku.
• 425 788 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Grupa Handlowo Marketingowa wynosi 203 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Grupa Handlowo Marketingowa wynosi 206 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 2114 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 202 937 zł w 2024 roku.
• 277 614 zł w 2023 roku.
• 379 237 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Grupa Handlowo Marketingowa wynosi 72 857 008 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 541 041 zł a 255 022 832 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 076 260 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 72 857 008 zł w 2024 roku.
• 71 418 374 zł w 2023 roku.
• 73 917 474 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa Handlowo Marketingowa wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2024 roku.
• 0,42% w 2023 roku.
• 0,56% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Grupa Handlowo Marketingowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 252 067 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Grupa Handlowo Marketingowa wyniosły 101 598 535 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 0% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 9156 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 252 067 zł w 2024 roku
• 238 941 zł w 2023 roku
• 213 509 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Grupa Handlowo Marketingowa wyniosła 15 321 647 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1008 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 15 320 639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 321 647 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 5 112 671 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 208 976 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 123 199 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 321 647 zł w 2024 roku.
• 13 904 207 zł w 2023 roku.
• 18 431 877 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji nie zmienia się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Grupa Handlowo Marketingowa wyniosły 10 208 976 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 321 647 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 670 389 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 208 976 zł w 2024 roku
• 9 045 639 zł w 2023 roku
• 13 945 457 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2024 roku
• 65% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa Handlowo Marketingowa wykazała przychody na poziomie 102 009 133 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 408 108 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 154 004 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 254 104 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 38% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 160 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 154 004 zł w 2024 roku
• 88 523 zł w 2023 roku
• 86 806 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa Handlowo Marketingowa wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Siek Tadeusz (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• Pal Gama (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.01.2004 do 12.10.2004:
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• Pal Gama (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.08.2003 do 20.01.2004:
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)