SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI I DO SKŁADANIA PODPISÓW W JEJ IMIENIU UMOCOWANI SĄ: - PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI JEST WIELOOSOBOWY, ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Transportowo-Remontowe Transbud-Bis osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 7805 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 894 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transportowo-Remontowe Transbud-Bis wynosi 20 394 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 108 766 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 394 zł w 2022 roku.
• 20 394 zł w 2021 roku.
• 29 171 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Transportowo-Remontowe Transbud-Bis wynosi 2,52%. To oznacza, że firma ma szansę 2,52% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 1,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,52% w 2022 roku.
• 2,52% w 2021 roku.
• 2,64% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transportowo-Remontowe Transbud-Bis wynosi 0,54%. To oznacza, że firma ma szansę 0,54% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
pozostaje bez zmian w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,54% w 2022 roku.
• 0,54% w 2021 roku.
• 0,37% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Transportowo-Remontowe Transbud-Bis charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Transportowo-Remontowe Transbud-Bis wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 5 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 5 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 5 tys. zł w 2022 roku.
• 5 tys. zł w 2021 roku.
• 5 tys. zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transportowo-Remontowe Transbud-Bis wyniosła 677 295 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 677 295 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 677 295 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 192 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 650 104 zł.
Organizacja
utrzymuje stałe
całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 677 295 zł w 2022 roku.
• 677 295 zł w 2021 roku.
• 677 295 zł w 2018 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transportowo-Remontowe Transbud-Bis wyniosły 650 104 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 677 295 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 650 104 zł w 2022 roku
• 650 104 zł w 2021 roku
• 650 104 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
• 96% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transportowo-Remontowe Transbud-Bis wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2018 roku