SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: -PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO -DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU -JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT -DWÓCH PROKURENTÓW
Organizacja Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" osiągnęła 703 577 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 702 736 zł. Pozostałe przychody to 841 zł.
Całkowite koszty wyniosły 723 896 zł.
Strata netto wyniosła 21 159 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 17 338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 703 577 zł w 2024 roku.
• 692 823 zł w 2023 roku.
• 873 539 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -21 159 zł w 2024 roku.
• -8849 zł w 2023 roku.
• 43 926 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wynosi 937 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 496 906 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 937 221 zł w 2024 roku.
• 945 922 zł w 2023 roku.
• 1 248 741 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 379 466
zł.
Koszty operacyjne Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wyniosły 724 736
zł.
Wynagrodzenia stanowią 52%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
21 891 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 379 466 zł w 2024 roku
• 360 672 zł w 2023 roku
• 320 580 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
52% w 2024 roku
•
51% w 2023 roku
•
39% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wyniosła 707 578 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 488 593 zł.
a
ktywa obrotowe to 218 985 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 707 578 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 624 227 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 83 351 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 707 578 zł w 2024 roku.
• 713 569 zł w 2023 roku.
• 707 123 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wyniosły 83 351 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 707 578 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 83 351 zł w 2024 roku
• 68 183 zł w 2023 roku
• 52 888 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wykazała przychody na poziomie 703 577 zł.
Organizacja zarobiła -21 159 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -21 159 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -263 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Beskidzkie przedsiębiorstwo transportowo-budowlane "transbud" wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Litner Artur
posiada 3863 udziałów, które stanowią 28.9% firmy.
Litner Adam
posiada 3695 udziałów, które stanowią 27.7% firmy.